וולנט הישראלית גייסה 35 מיליון דולר

החברה שפיתחה פלטפורמה המאפשרת לצוותי מכירות ליצור הדגמות של מוצרים באופן מותאם אישית, סגרה סבב גיוס שני זמן קצר לאחר סבב גיוס הסיד במסגרתו גייסה 21 מיליון דולר
 | 
telegram

חברת הסטארט-אפ וולנט (Walnut) השלימה סבב גיוס B בהיקף של 35 מיליון דולר לפיתוח הפלטפורמה המאפשרת לצוותי מכירות ליצור הדגמות של מוצרים באופן מותאם אישית, ולשלבם בתהליכי המכירה והשיווק, ללא תלות בצוותים אחרים בחברה (ללא-קוד). הגיוס הנוכחי מגיע חודשים ספורים בלבד לאחר סבב A ומביא את סך ההשקעה בסטארטאפ מאז הקמתו לפני כשנה וחצי ל-56 מיליון דולר.

סבב הגיוס הובל על ידי Felicis Ventures מעמק הסיליקון, קרן שהשקיעה בשלבים מוקדמים בסיפורי הצלחה כמו שופיפיי, פיטביט, נושיין, קרדיט קארמה, קאנבה ועשרות אחרים. 

בגיוס השתתפו סדרת משקיעים בכירים מענקיות טכנולוגיה ובהם שרה פרנקלין, נשיאה בסיילספורס, פרדריק קרסט, מייסד ויו"ר אוקטה, אריאל כהן, מייסד ומנכ"ל טריפאקשנס, עינת גז, מייסדת ומנכ"לית פפאיה גלובל, מיכאל שאולוב, מייסד ומנכ"ל פיירבלוקס, קים וולש, סמנכ״לית בהאבספוט, ועוד. הם מצטרפים לבכירים בגוגל, וויקס וגיטהאב שהשקיעו בסטארטאפ בשלבים המוקדמים, בנוסף לקרנות שהשקיעו בסטרטאפ לפני כן: NFX, Eight Roads Ventures, A Capital.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

וולנט נוסדה בשנת 2020, לאחר פרוץ משבר הקורונה, על ידי יואב וילנר, מנכ”ל החברה, ודני פרידלנד, סמנכ”ל טכנולוגיות. הפלטפורמה שמפתחת החברה מאפשרת לצוותי מכירות ללא ידע בתכנות לייצר במהירות וביעילות הדגמות של מוצרים טכנולוגיים מותאמות אישית ללקוח אליו הם פונים, וזאת בלי צורך לפנות ולהעמיס עבודות על צוותי הפיתוח והעיצוב תוך יצירת חיכוכים פנימיים. 

הפלטפורמה של וולנט פועלת בסביבה בטוחה בענן שמונעת בעיות טכניות וקריסות מביכות במהלך המכירה. היא מספקת נתונים על תהליך הדמו שמאפשרים להפיק מהם תובנות ולחלוק אותם עם כלל אנשי החברה, ובכך להגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה. 

החברה מעסיקה כ-55 עובדים בישראל, ארה"ב ולונדון ועובדת עם מעל 100 חברות טכנולוגיה בינלאומיות בהן Adobe, Dell, NetApp, People AI, Medallia, Treasure Data . כספי הגיוס ישמשו להמשך פיתוח הפלטפורמה, הרחבת מרכז הפיתוח וגיוס מפתחים, מהנדסי תוכנה, מנהלי מוצר, מעצבי מוצר, כותבי תוכן, אנשי מכירות, שיווק ועוד. 

יואב וילנר, מנכ"ל Walnut: "הפלטפורמה שלנו מאפשרת לחברות לשים את הצרכים הספציפיים של הלקוחות שלהם במרכז. אין כל דרך להערך לכל הצגות המוצר עם התאמה אישית בדרכים המיושנות, ולכן הם בוחרים בלית ברירה במצגות קבועות. הלקוחות מרגישים שהמוצר שמוצע לא מדבר אליהם באופן אישי, וזו אחת הסיבות המרכזיות לכך שלמעלה ממחצית המצגות נכשלות. אנחנו גאים בהבעת האמון של המשקיעים מחברות הטכנולוגיה המובילות ובהצטרפותם אלינו. זהו ציון דרך משמעותי בהתרחבות לחברות ושווקי פעילות חדשים."

גיגי לוי-וייס, שותף ב-NFX שהשקיעה בחברה בשלבים המוקדמים: ״וולנט הגיעה להישגים מרשימים בשנה וחצי בלבד. מאז שאנחנו ב-NFX הובלנו את סיבוב הסיד ראינו אלפי חברות שביקשו גישה למוצר, גיוס של עשרות מיליוני דולרים, עבודה מול חברות פורצ׳ן כמו אדובי ודל, וכן ביקוש רב ממשקיעים. שמחים לצרף את פליסיס לצוות התומך בוולנט.״

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות