טורי הישראלית גייסה 50 מיליון דולר
טורי (Torii) פלטפורמה לניהול SaaS באופן אוטומטי, גייסה 50 מיליון דולר במסגרת סבב B בהובלת Tiger Global Management. סבב גיוס זה מביא את טורי לסך כולל של 65 מיליון דולר שגייסה עד כה.
סבב הגיוס ישמש להרחבת צוותי המכירות והשיווק בארה"ב, ואת צוותי הפיתוח וניהול המוצר בישראל. יכולות הזיהוי והמיפוי של טורי מסוגלת להצליב מספר מקורות מידע בו זמנית. מיפוי התוכנות באמצעות מערכות פיננסים, מערכות משאבי אנוש, כלי הזדהות ארגונים (Google Workspace, Azure-AD, Okta, Onelogin ועוד) ויכולת זיהוי על הדפדפן, מאפשרת ל- Torii למפות את כל התוכנות בארגון תוך מספר דקות.
הגיוס הנוכחי מגיע בעקבות צמיחה שהציגה החברה, עם גידול שנתי של יותר מ- 300% בהיקף המכירות, הודות ללקוחות כגון: Instacart, Athletic Greens וכן חברות טכנולוגיה ישראליות רבות, ביניהן: Palo Alto Networks, Monday.com, Appsflyer, Fiverr, Payoneer, ועוד. מצבת העובדים צמחה במקביל ב-600%.
לצד טייגר גלובל השתתפו בסבב הגיוס גם המשקיעים הקודמים Wing Venture Capital, Global Founders Capital, Uncork Capital, Entree Capital ו- Scopus Ventures.
"הדרך הישנה של קבלת החלטות לגבי תוכנות ארגוניות באופן מרכזי כבר אינה עובדת כשמדובר בענן. כיום העובדים יכולים בקלות - לנסות, להפעיל, להטמיע ולרכוש - כל תוכנה חדשה בענן", אמר אורי הרמתי, מייסד ומנכ"ל Torii. "ההשקעה של Tiger בנו מהווה חיזוק אדיר לתפיסת העולם הייחודית שלנו – גישה שתומכת ביכולת של צוותי IT להעצים עובדים ולהאיץ חדשנות, במקום להיות עסוקים במרדף מתמשך אחר Shadow IT".
על פי נתוני הלקוחות של טורי, ארגונים מוסיפים בממוצע 18-19 תוכנות ענן למערך הטכנולוגי שלהם בכל חודש – 75% מן התוכנות פועלות ללא מגבלות, מבלי שנבדקו, ועלולים שלא לעמוד במדיניות האבטחה של הארגון.
ג'ון קירטיואוס, שותף ב- Tiger Global: "הגישה עתירת החזון שלהם, ושביעות רצון הלקוחות, מראים שיש להם את מה שנדרש כדי להפוך לפלטפורמת הניהול הנבחרת עבור ארגונים גדולים ועד קטנים כאחד. אנו נרגשים לסייע ל- Torii במסע שלהם".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה