אמפליקיישן הישראלית גייסה 6.6 מיליון דולר

המימון יאפשר לחברה להרחיב את השימוש בפלטפורמה שפיתחה, שכבר נתמכת ע"י קהילת מתכנתים ב-160 מדינות ולהחדיר לשוק גרסה ארגונית של הפלטפורמה
 | 
telegram

הסטארטאפ אמפליקיישן (Amplication) שפיתח פלטפורמה המיועדת למפתחי בקאנד בארגונים ומקצר את תהליכי הפיתוח באופן משמעותי השלים סבב גיוס של 6.6 מיליון דולר בהובלה של ינאי אורון, שותף מנהל בקרן ורטקס ודרור נחומי, שותף ב- Norwest Venture Partners, מהמשקיעים הראשונים בגונג. 

אמפליקיישן, שהוקמה בשנה שעברה, מפתחת פלטפורמה המיועדת למפתחי בקאנד בארגונים ומקצרת את תהליכי הפיתוח על ידי מתן אפשרות למתכנתים לייצר בצורה אוטומטית את כל הקוד לתשתיות המוצר, מ-API, הזדהות, ניהול הרשאות, לוגינג, מוניטוריג, סקיילינג ודיפלומיינט. Amplication מורידה את החסמים המונעים ממתכנתים מקצועיים ליהנות מעולמות ה low code על ידי מתן שליטה ובעלות מלאה על הקוד שנוצר ואפשרות להשתמש בכח שיש למתכנתים להמשיך לייצר ערך לחברה מבלי לבזבז זמן על מטלות חוזרות המשותפות כמעט לכל פרויקט פיתוח. 

הסטארטאפ הוקם לפני כשנה על ידי יובל חזז  (CEO), לשעבר מנהל טכנולוגי ראשי של Q-nomy שמפתחת פתרונות לניהול תהליכי עבודה. "בניתי את Amplication כפרויקט קוד פתוח כדי להפוך את תהליך הפיתוח ליעיל יותר על ידי ביטול משימות פיתוח שחוזרות על עצמן. המימון יאפשר לנו להרחיב את השימוש בפלטפורמה, שכבר נתמכת ע"י קהילת מתכנתים ב-160 מדינות ולהחדיר לשוק גרסה ארגונית של הפלטפורמה". אמר המנכ"ל, יובל חזז. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

 "ראינו חברות רבות שמנסות להציע למפתחי בקאנד כלים שונים ללא קוד. הכלים הללו אינם מציעים את רמת הזריזות והגמישות הנדרשת על ידי צוותי הפיתוח, מה שמביא לבעיות בפעילות העסקית. אנחנו מאמינים שהגישה של Amplication מאפשרת התאמה אישית מלאה. שילוב זה מציב את החברה בעמדה ייחודית בקהילת הקוד הפתוח ומול ארגונים מכל הגדלים", אומר ינאי אורון, שותף מנהל בקרן ורטקס.

 "כשראיתי את Amplication, הבנתי מיד שזה הפתרון לו חיכינו כי הוא יכול לחסוך לצוות ההנדסה זמן יקר על ידי יצירת קוד backend משותף שיכול להתאים לצרכים העסקיים", אמר ברק שוסטר, שותף מייסד ומנהל טכנולוגי ב-BridgeCrew. "זה פותר אתגרי הקצה האחורי הנפוצים, כמו יצירת API, ניטור, ניהול ישויות ומשימות קידוד רבות אחרות שכמהנדס הייתי צריך ליצור מחדש שוב ושוב עבור כל כך הרבה אפליקציות."

בסבב הגיוס השתתפו עדי גוזז, שותפה ב- Entree Capital, אבישג בוחבוט, מייסדת  Velocity Ventrues, מהמשקיעות הראשונות ב-Deci, רן שריג ואפי כהן מייסדי דאטורמה,  ניצן שפירא ורן רבנזפט, מייסדי Epsagon שנמכרה לסיסקו, ברק שוסטר ועידן טנדלר מייסדי Bridgecrew שנמכרה לפאלו אלטו, אלון גירמונסקי מייסד UP9, וגיא פיגל מייסד SignifAI שנרכשה על ידי New Relic.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות