קלאודינרי גייסה 100 מיליון דולר לפי שווי של 2 מיליארד - יוניקורן נולד
חברת הבוטסטראפ הישראלית קלאודינרי (Cloudinary), שמפתחת פלטפורמה לניהול מדיה גייסה בסבב סקאנדרי יותר מ-100 מיליון דולר לפי שווי חברה של 2 מיליארד דולר - וגם היא הופכת ליוניקורן.
בחברה מספרים על צמיחה משמעותית בגידול בעובדים ובלקוחות שמשתמשים במוצרי המדיה שלה. בדצמבר האחרון הגיעה החברה לקצב הכנסות שנתי של 100 מיליון דולר, ורכשה את חברת Indivio האמריקאית, במטרה לתת מענה בתחום הוידאו.
קלאודינרי הוקמה בשנת 2012, ע"י איתי לחן, מנכ"ל החברה, נדב סופרמן (COP) וטל לב-עמי (CTO), ומספקת פתרון מבוסס ענן לניהול מדיה דיגיטלית. לחברה יש כיום כ-9,000 לקוחות ברחבי העולם, ביניהם: Atlassian, Bleacher Report, Bombas, Grubhub, Hinge, NBC, Mediavine, Minted, Peloton and Petco . לקלאודינרי כ-350 עובדים, מרביתם במטה החברה בפתח תקווה, והשאר באירופה וארה"ב. החברה היא חברת בוטסטראפ, שלא גייסה הון מקרנות ומשקיעים פרטיים, וצמחה באמצעות הכנסות ומקורות פנימיים.
את סבב גיוס הסקאנדרי הובילה הקרן (BXG) Blackstone, לאחר שלושה סבבים דומים שערכה החברה בשנת 2015, 2018 ו-2020.
איתי לחן, מייסד שותף ומנכ"ל Cloudinary: "תחום המדיה שבו אנחנו עוסקים הפך לאחד התחומים החשובים ביותר בשנים האחרונות. אנחנו עורכים אחת לכמה שנים גיוס סקאנדרי כדי להגיד תודה לעובדים שלנו".
"קלאודינרי מפעילה את האתרים והאפליקציות שמיליונים גולשים בהם מדי יום." אמר רמזי רמזי, Managing director בקרן Blackstone. "אנו נרגשים לתמוך בשלב הבא של הצמיחה של חברה משמעותית כמו קלאודינרי, והתפקיד החשוב שהיא ממלאת ככל שיותר ויותר עסקים וחברות משתמשים במדיה באתרים והאפליקציות שהם מפעילים".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה