לייטריקס הישראלית תשתף פעולה עם משפחת קרדשיאן של הטיקטוק

בני משפחת ד'אמיליו, המשפחה המפורסמת ביותר בטיקטוק, מצטרפים לחברת לייטריקס כשותפים, שגרירים ובעלי מניות; לייטריקס שמפתחת כלי מובייל לעריכה, עיצוב ועיבוד של תמונות ווידאו עבור יוצרי תוכן השלימה בספטמבר האחרון גיוס רביעי של 130 מיליון דולר לפי שווי של 1.9 מיליארד דולר
 | 
telegram

אם אתם מעל גיל 25 סביר להניח שלא שמעתם על משפחת ד'אמיליו האמריקאית, שנחשבת למשפחה המפורסמת בטיקטוק. אך כנראה שהילדים שלכם מכירים כל סרטון שלהם - ועכשיו הם הופכים לשותפים של סטארט-אפ ישראלי.

חברת ההיי-טק הישראלית לייטריקס (Lightricks), שמפתחת כלי מובייל לעריכה, עיצוב ועיבוד של תמונות ווידאו עבור יוצרי תוכן, תשתף פעולה עם בני המשפחה הבולטת ביותר בטיקטוק, משפחת ד'אמיליו.

בני המשפחה מצטרפים לחברה כשותפים, שגרירים ובעלי מניות. ההורים היידי ומארק ובנותיהם דיקסי וצ'ארלי – האחות הצעירה הנחשבת לכוכבת הטיקטוק הגדולה בעולם - יצטרפו כיועצים אסטרטגיים.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בספטמבר החברה השלימה סבב גיוס רביעי של 130 מיליון דולר לפי שווי של 1.9 מיליארד דולר, והודיעה שמרבית ההון שגויס יופנה למהלכים שיבססו את החברה כפלטפורמה ו-one stop shop להשראה, יצירתיות ומונטיזיציה עבור יוצרי תוכן. Lightricks תמשיך להאיץ את צמיחתה על-ידי פיתוח כלים נוספים, רכישת חברות, שיתופי פעולה עם יוצרי תוכן מוערכים, השקת מהלכים עסקיים חדשים ויצירת תוכן מקורי. 

משפחת ד'אמיליו הוזמנה על ידי החברה, לביקור בישראל. בין היתר, המשפחה תפיק יחד עם צוותי הפרודקט והקריאייטיב תוכן ייעודי ויספקו פידבק באופן קבוע על מהלכים בתוך החברה בתחומים אלה.

לצ'ארלי ד׳אמיליו בת ה-17 יש כ-135 מיליון עוקבים בטיק טוק, והיא הוכתרה כ"מלכת הטיק טוק" על ידי הניו יורק טיימס. בשנת 2020 הופיעה ברשימת 30under30 של פורבס וברשימת 40under40 של מגזין פורצ'ן והייתה האדם הצעיר ביותר שהופיע ברשימה זו אי פעם.

דיקסי ד׳אמליו החלה קריירת שירה והוציאה סינגל שזכה למעל ל- 86.1 מיליון האזנות בספוטיפיי, היידי היא צלמת ומאמנת אישית ומארק הוא פוליטיקאי ואיש עסקים. למשפחת ד׳אמיליו יש תוכנית טלוויזיה - The D'Amelio Show אשר משודרת בחברת הסטרימינג HULU.

בנוסף, החברה הודיעה על חשיפת LinkInBio – כלי מיוחד עבור יוצרים שפועלים במספר פלטפורמות, אשר מתעל את כל הנכסים הדיגיטליים שלהם למקום אחד, כך שעוקבים יוכלו לראות את כלל הפעילויות הדיגיטליות שלהם במבט אחד, ויאפשר ליוצרים לבצע בקלות יותר מוניטיזציה לתוכן שלהם. בני משפחת D'Amelio יצרו עיצובים ייעודיים, שהעוקבים שלהם יוכלו לאמץ לטובת העמודים האישיים שלהם. כמו כן, בני המשפחה ישתמשו באופן בלעדי ב-LinkInBio של Lightricks בכל עשרות החשבונות שלהם ברשתות החברתיות.

בנוסף, הד׳אמיליוס ו- Lightricks חושפים היום את The247 - מגזין מקוון עבור יוצרי תוכן חדשים וותיקים, שבו יוכלו לקבל השראה ועצות מיוצרי תוכן מובילים. במגזין יפורסמו תכנים יחודיים של הד׳אמיליוס, שיחלקו עם מעריצים ועוקבים תובנות, עצות והצצה למאחורי הקלעים של תהליכי יצירת תוכן.

"משפחת דאמיליו היא פורצת דרך ומעוררת השראה בקרב יוצרים בכל העולם", אמר ד"ר זאב פרבמן, ממייסדי Lightricks ומנכ"ל החברה. "אנו נרגשים שהד׳אמיליוס מצטרפים לצוות האסטרטגי של Lightricks ויסייעו לנו לבנות את הכלים והמשאבים הנדרשים ליוצרי תוכן ובניית המותג האישי שלהם. ביחד עם משפחת ד׳אמיליו, נעבוד על תהליכי הפיתוח והקריאייטיב של המוצרים שלנו ונקדם יחד אסטרטגיה אשר שמה את היוצרים במרכז״. 

משפחת ד׳אמיליו: "אנו נלהבים ליצור ולעורר השראה בקרב יוצרים, המעוניינים לשתף את התכנים שלהם עם שאר העולם. במסגרת הצטרפותנו ל-Lightricks אנו יכולים לתמוך בדור הבא של יוצרי תוכן ולהצית אצלם רעיונות חדשים ולהחיות אותם. אנחנו מתרגשים לקחת חלק ולתמוך בפיתוח ובעיצוב הכלים הללו, אשר יעצימו יוצרי תוכן ויגרמו להם ללכת בעקבות התשוקות שלהם ולמצוא השראות חדשות ליצירות שלהם".

יעקב שווירץ, Director of Content and Creators בחברה: "שיתוף הפעולה עם משפחת ד׳אמיליו מהווה צעד חשוב במיקוד האסטרטגיה של החברה ביוצרים עצמם. כל אחד מבני המשפחה הוא שותף טבעי ואורגני לחברה ואנו מחכים בקוצר רוח להראות לכולם מה אנחנו בונים יחד איתם".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות