לינקדאין רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי אוריבי בכ-90 מ' ד'
לינקדאין, הרשת החברתית העסקית בשבליטת מיקרוסופט MICROSOFT -2.79% MICROSOFT 415 -2.79% סגירה:0 פתיחה:420.34 גבוה:422.8 נמוך:413.64 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , הודיעה היום על חתימת הסכם לרכישת אוריבי, הסטארט-אפ הישראלי המפתח טכנולוגיה לניתוח מידע שיווקי. מטרת הרכישה לשפר את יכולות הרשת החברתית בתחום של טכנולוגיית מדידה שיווקית, ולסייע ללקוחותיה להגיע לקהלי היעד שלהם בקנה מידה רחב. בעקבות הרכישה, לינקדאין תפתח מרכז ראשון בישראל. על פי הערכות בשוק סכום הרכישה יעמוד על כ-80 עד 90 מיליון דולר.
אוריבי הוקמה ב-2016 על ידי איריס שור, מסייעת לחברות לעשות אופטימיזציה של קמפייני שיווק. הטכנולוגיה של החברה מספקת תובנות על ערוצי השיווק והמסרים שבהם משתמשות חברות. כחלק מההסכם, לינקדאין תפתח מרכז חדש בתל אביב,.
תומר כהן, מנהל מוצר ראשי בלינקדאין: "ללינקדאין יש כיום יותר מ-810 מיליון משתמשים ויותר מ 57 מיליון עסקים גלובליים. הלקוחות והשותפים שלנו נעזרים בפלטפורמת לינקדאין כדי לבנות את המותגים שלהם, להתחבר לקהלי יעד עסקיים, ולהצמיח את עסקיהם. אנחנו מתמקדים בסיוע ללקוחותינו, מאנשי שיווק ועד מגייסים, להפיק תובנות ישימות שבאמצעותן יקבלו החלטות חכמות יותר ותוצאות עסקיות טובות יותר. הצוות של אוריבי מביא עימו מומחיות אנליטית שתעזור לנו לשדרג את היכולות השיווקיות במוצרים ובשירותים השונים שלינקדאין מעניקה. הטאלנט של אוריבי יהיה הראשון לעבוד במרכז של לינקדאין בישראל".
איריס שור, מייסדת ומנכ"לית אוריבי: "הטכנולוגיה שלנו מאפשרת לחברות לקבל ערך מקסימלי מאסטרטגיות הפרסום שלהן. לקוחות יכולים למדוד בקלות המרות מאתר דרך תיוג אוטומטי וטכנולוגיה נטולת קוד, ולבנות קהלי יעד אפקטיביים יותר. אנחנו מתרגשים לקראת הרחבת הגישה לטכנולוגיה שלנו, במטרה לסייע ליותר לקוחות להגיע לקהליהם ולשפר את ה-ROI על ההשקעה השיווקית שלהם".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה