אפוגטה גייסה עוד 4 מיליון דולר בסבב סיד ממייסד ויקס וממנכ"ל פייבר

חברת הסטארט-אפ שהוקמה ב-2019 גייסה עד היום כולל הגיוס הנוכחי 9.5 מיליון דולר. החברה עוסקת בפיתוח מודיעין עסקי למתן תובנות מהאינטרנט על הנאמר על החברה והמתחרות שלה
 | 
telegram

חברת הסטארט-אפ הישראלית אפוגטה (Affogata) שפיתחה פלטפורמת מודיעין עסקי שרוצה לספק תובנות בזמן אמת מהאינטרנט על הנאמר על החברה ומתחרותיה, גייסה לפני שנה 5.5 מיליון דולר בגיוס Seed וכעת היא משלימה אותו עם גיוס של 4 מיליון דולר נוספים. על פי החברה, הכסף ישמש לייעול עבודת צוותי הפיתוח בעזרת כלים שישפרו את חוויית הלקוח, בהתבסס על דעת הצרכן בזמן אמת.

את הגיוס הובילה קרן ההון סיכון הבינלאומית Mindset Ventures, Mangrove Capital ו-PICO Venture Partners, ומשקיעים פרטיים מתעשיית ההייטק הישראלית, כמו אבישי אברהמי מנכ"ל ומייסד Wix וויקס -2.17% וויקס 180.01 -2.17% וויקס סגירה:0 פתיחה:183.96 גבוה:183.96 נמוך:178.32 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , מיכה קאופמן מנכ"ל Fiverr פייבר -1.79% פייבר 28.03 -1.79% פייבר סגירה:0 פתיחה:28.68 גבוה:28.84 נמוך:27.99 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , גיורא ירון ורונן שילה מנכ"ל קונדואיט.

אפוגטה הוקמה בשנת 2019 על ידי שראל עומר, מנכ"ל החברה, רן מרגליות, סמנכ"ל הפיתוח ואיתמר רוגל, סמנכ"ל המוצר.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

החברה רוצה להיכנס לעולמות הגיימינג והפינטק, בעקבות פוטנציאל הלקוחות הגדול , בשילוב הכמות המתעצמת של רגישויות הצרכנים שם. על פי החברה, "הצמיחה החדה בנוכחות הלקוחות והצרכנים ברחבי ברשת האינטרנט איתגרה מותגים שכעת נדרשים לעמוד בציפיותיהן המשתנות של הצרכנים. החברה מדווחת שכמות תגובות הצרכנים ברשת הכפילה את עצמה בשנת 2021 – עלייה חסרת תקדים ב"נתונים לא מובנים" שמותגים חייבים לעבד, להבין ולפעול לאורם".

בחברה מקווים כי בעזרת ניתוח מעמיק של דאטה לא מובנת, הפלטפורמה שלהם תאפשר לעסקים לזהות דפוסים יוצאי-דופן, להיפטר משיח לא רלוונטי על מנת לקבל תגובות זמן-אמת ואפילו ליישם פעילות מונעת, תוך כדי שהיא מנטרת את השיח הרלוונטי על מנת לשפר החלטות לגבי המוצר ומאפשרת להם לקבל גישה לתובנות משמעותיות ואז לשתף פעולה עם עמיתיהם לחברה בבניית פתרונות.

שראל עומר אמר מנכ"ל ומייסד שותף בחברת :Affogata "הלקוחות שלנו משתמשים בפלטפורמה שלנו כמקור של אמת אחת עבור כלל הארגון, ומביאים את קולו של הצרכן לכל בעלי העניין. אפוגטה מחליפה מתודות ישנות בזבזניות כגון משאלי צרכנים וקבוצות מיקוד בתובנות שניתן ליישם בזמן אמת. אנו רוצים לסייע למותגים להתחבר טוב יותר ללקוחות ולצמצם את הזמן לפעולה מימים ושבועות לדקות בלבד".  

בועז אלברנס, שותף ומנהל שלוחת ישראל חברת ההשקעות הברזילאית Mindset Ventures: "היום הכל נע במהירות. כדי לעמוד בקצב התחרות הגוברת בכל מגזר, מותגים חייבים להיות מסוגלים להגיב באותה צורה, ולהציע ללקוחות את הגרסה הטובה ביותר של מוצר שהם יכולים ליצור".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות