Canopy גייסה 13 מיליון דולר בסבב גיוס A

החברה, העוסקת בשיפור תהליך הטיפול בסרטן, השלימה את הגיוס בהובלות הקרן GSR Ventures. קאונפי הודיעה כי כספי הגיוס ישמשו אותה להמשך פיתוח הטכנולוגיה שלה, שיווק, וגיוס של עובדים נוספים למרכז הפיתוח שלה בתל אביב 

 | 
telegram

חברת Canopy, העוסקת בשיפור תהליך הטיפול בסרטן, מדווחת הבוקר כי השלימה גיוס של 13 מיליון דולר (סבב A), בהובלת קרן GSR Ventures אליה הצטרפו משקיעים נוספים, ובניהם: Samsung Next, קרן UpWest, ועוד. כספי הגיוס הנוכחי ישמשו את החברה להמשך פיתוח הטכנולוגיה של החברה, שיווק, וגיוס של 40 עובדים נוספים למרכז הפיתוח של החברה בתל אביב.

Canopy הוקמה בשנת 2018 על ידי לביא קביטקובסקי, שכעת מכהן כמנכ"ל בה. הנהלת החברה ממוקמת בניו יורק, ומרכז הפיתוח שלה ממוקם במגדל שרונה, תל אביב.

לדברי החברה, רק בארה"ב נוספים 1.7 מיליון חולי סרטן בכל שנה. אף על פי שהטיפול בסרטן התקדם משמעותית בשנים האחרונות בכל הקשור בתרופות, מכשירי הקרנה, והדמייה - מבחינת ניהול תהליך הטיפול, למרפאות יש חסר עצום: יש להם מערכת תיק רפואי כדי לתעד מה קרה, מערכות בילינג כדי לחייב את הביטוח, אבל חסרה מערכת לנהל את הטיפול עצמו ואת העבודה היום יומית של מאות עובדים בכל מרפאה.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

המוצר של Canopy, מבוסס בינה מלאכותית, מגשר לדבירה על הפער הזה באמצעות ניטור של מטופלים, יצירת המשכיות בתהליך הטיפולי בין הביקורים, וכן אוטומציה של משימות רבות ומפנה את הצוות הרפואי להתמקד בטיפול בחולים עצמם. הטכנולוגיה של החברה כוללת גם אפליקציה שמנטרת את החולים באופן שוטף ומקבלת מהם חיווי בזמן אמת על מצבם – תופעות לוואי, כאבים, תגובות לתרופות ועוד. מנגד, האחיות והרופאים מקבלים את המידע השוטף על המטופלים ומצבם בתוך דשבורד מאורגן ויכולים לנהל ביעילות את הטיפול בהם, גם מרחוק.

כיום משתמשים בפלטפורמה של Canopy כ-6 מרכזי אונקולוגיה בארצות הברית. בכל אחד מהמרכזים הללו, מאות אחיות, רופאים ואנשי צוות משתמשים ב-Canopy ככלי עבודה מרכזי לתמיכה במטופלים שלהם.

קביטקובסקי מדגיש את החשיבות שבמערכת בטיפול בחולי סרטן, מחלה שמאופיינת בשונות גבוהה בין המטופלים: "יש כיום כ-30 אלף פרוטוקולים של טיפול בסוגי סרטן שונים. באמצעות מערכת תמיכת ההחלטה שלנו, אחות במרפאה יכולה בתוך שלוש דקות להבין האם המטופל שמדווח אליה באמצעות האפליקציה של Canopy נתון במקרה חרום או שניתן לטפל בו בטלפון. למרות שסרטן היא אחת המחלות הנפוצות ביותר בעולם, הטכנולוגיה נשארה מאחור הן מבחינת המטופל והן מבחינת הצוות המטפל. המוצר שלנו מעניק פתרון הוליסטי ושלם לכל האספקטים של הטיפול ומאפשר קשר קבוע עם מטופלים, ניטור מצבם, סיוע לצוותי הרפואה וכתוצאה מכך מביא לירידה באשפוזים, שיפור בהתמדה של החולים בתהליך הטיפול, וכן שרידות המטופלים והצלת חיים".

"מערכת הניטור לומדת את החולים, ובנוסף נשענת על מידע היסטורי רב שנאסף בתיק הרפואי, וכך מזהה תופעות מסכנות חיים ומתריעה על כך בפני הצוות המטפל.", מוסיף המנכ"ל. 

מוצר הניטור של Canopy, שמנטר את החולים ומציף בעיות חשובות בזמן אמת, מפחית משמעותית מצבים שבהם המטופלים נאלצים להפסיק את הטיפול בשל תופעות לוואי וכן מצמצם את מספר הביקורים הדחופים במיון, והאשפוזים, בזכות יכולת הגילוי המוקדם וטיפול בבעיות לפני שהן מחמירות. 

"אנחנו ממוקדמים בהתרחבות ברחבי ארצות הברית, וכן הטמעה הולכת וגוברת של בינה מלאכותית בכדי להשלים את המעבר מזיהוי מוקדם למניעה מראש של תופעות לוואי קשות במהלך הטיפול.״

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות