חברת Demostack השלימה גיוס של 34 מיליון דולר בסבב B

Demostack, שפיתחה פלטפורמה ליצירת דמו מותאם אישית ללקוח עבור מוצרי תוכנה, תשתמש בכספי הגיוס כדי להאיץ את הצמיחה הגלובאלית, ותגייס כ-50 עובדים חדשים למרכז הפיתוח בתל אביב עוד השנה; עד כה גייסה החברה 51.5 מיליון דולר
 | 
telegram

חברת Demostack הישראלית המפתחת פלטפורמה ליצירת דמו (Demo) עבור צוותי מכירות של חברות SaaS השלימה סבב גיוס B בהיקף של 34 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה Tiger Global Management, בהשתתפות של Bessemer Venture Partners, Amiti Ventures ו-Operator Collective. לפני שנה השלימה Demostack את סבב גיוס A בהיקף של 13.5 מיליון דולר, ובסוף שנת 2020 ביצעה החברה גיוס סיד של ארבעה מיליון דולר. בסך הכל גייסה החברה 51.5 מיליון דולר במהלך שנה וחצי.

Demostack, שהוקמה על ידי יהונתן פרידמן, אהרון בר חכים וגלעד אבידן, פיתחה מערכת המאפשרת ליצור דמו מותאם ללקוח לכל שיחת מכירה של מוצרי תוכנה. הטכנולוגיה שפיתחה החברה מסוגלת "לשכפל" את הפרונטאנד של הלקוח, להפרידו מהבק-אנד וליצור הדמיה המשקפת את הגרסה המקורית. באופן הזה, אנשי המכירות יכולים לבצע בקלות שינויים בדמו, ללא צורך בשימוש בקוד או בצוות הפיתוח, לערוך אותו ולהדגים את מוצר התוכנה שלהם על גבי סביבת הדמו המשוכפלת.

המייסד השותף והמנכ״ל של Demostack, יהונתן פרידמן, אמר היום כי ״ההשקעה האחרונה ממצבת אותנו כמובילי השוק בפתרונות של חוויית דמו, ומאפשרת לנו להמשיך להשקיע בפיתוח, בחדשנות ובצמיחה הגלובלית. אנו מאמינים שהמגמה של שיחות מכירה מרחוק תימשך גם בעתיד והלקוחות מצפים מחברות תוכנה לחווית קנייה חלקה ומותאמת אישית, למרות המרחק. במצב כזה ישנה חשיבות מכרעת לאיכות הדמו. Demostack הוקמה כדי לסייע לצוותי המכירות להתאים את עצמם לשוק המשתנה ולשפר באופן מהותי את חווית המכירה ותוצאותיה".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

ב–Demostack מתכננים כעת להגדיל את דריסת הרגל בשוק הבינלאומי, על ידי השקעה נוספת במשאבי מחקר ופיתוח, מכירות ושיווק ברחבי ארצות הברית, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. החברה, שפועלת מסן פרנסיסקו, תל אביב ומנובי סאד שבסרביה, תשתמש בכספי הגיוס בין היתר כדי להרחיב את מרכז הפיתוח שלה בתל אביב ולגייס כ–50 עובדים חדשים עוד ב-2022. כיום מעסיקה החברה 93 עובדים מתוכם 52 בישראל.

ג׳ון קיורטיוס, שותף ב–Tiger Global Management, אמר כי ״לפני הקמת Demostack, צוותי מכירות נאלצו לעבוד עם צוותי הפיתוח בכדי להוסיף ולשנות מידע בסביבת הדמו שלהם, דבר שלעיתים הצריך שבועות של עבודה והגביל במידה רבה את היכולת של צוותי המכירות להציג עבור הלקוח את יתרונות המוצר. Demostack שינתה את חוקי המשחק עבור מכירה של תוכנות, ואנחנו שמחים לקחת חלק במהפכה שהיא מובילה".

אדם פישר, שותף ב–Bessemer Venture Partners, הוסיף: ״לאור ההצלחה של Demostack בשנה האחרונה, אנו נרגשים להמשיך ולהשקיע בחברה גם בסבב הנוכחי. אנו צופים כי בקרוב צוותי מכירות יצטרכו להביא עמם לפגישה רק שני דברים — מצגת והדגמה של המוצר שלהם ב–Demostack״.

״Demostack ממשיכה להוכיח כי הצוות שמוביל אותה הוא אחד הצוותים החדשניים ומלאי התשוקה בעולם הטכנולוגיה, ששם לעצמו למטרה לשנות ולהוביל את כל סביבת מוצרי הדמו״, אמר בן רבינוביץ מ–Amiti Ventures. ״הזדמנות מיוחדת כזו להשקעה לא פוגשים כל יום״.

בין המשקיעים והאנג'לים שהשקיעו בחברה בסבבים קודמים והשתתפו גם בסבב הגיוס הנוכחי ניתן למצוא את: לילה סקה, מנכ״לית Ironclad; דן עדיקה, מנכ״ל ומייסד WalkMe; עמית בן-דב, מנכ״ל ומייסד שותף של Gong, ואילון רשף, מייסד שותף ומנהל מוצר ראשי (CPO) של Gong; תומר לונדון, מייסד שותף ומנהל תהליך ראשי של Gusto; ריץ׳ ליאו, מנהל סיכונים ראשי (CRO) של Everlaw; רוני זהבי, מייסד שותף ומנכ״ל של Hibob; קלארק וולברג, מנכ״ל InVision; דס טריינור, מייסד שותף של Intercom; דניס לינדרס, מנהל תהליך ראשי ב-Procore Technologies; לארס נילסון, סמנכ״ל פיתוח מכירות גלובליות ב-Snowflake; אמין מקהני, סמנכ״ל בכיר לאסטרטגיית צמיחה ב-Bento Box; וזאק לוריק, סמנכ״ל הנדסת פתרונות ב–Slack.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות