חברת לוריס רוצה לשפר את שירות הלקוחות שאתם מקבלים וגייסה 12 מיליון דולר
חברת לוריס (Loris.AI) חולמת גבוה. על פי הודעתה היא רוצה "לחולל מהפכה בשירות הלקוחות שלכם". היא מפתחת מערכת בינה מלאכותית כדי לסייע למנהלים לשפר את איכות ויעילות שירות הלקוחות בארגון שלהם. החברה גייסה 12 מיליון דולר בסבב A בהובלת Bow Capital ו-ServiceNow, והשתתפו המשקיעים הקיימים Floodgate ו-Vertex Ventures.
על פי החברה, היא מגייסת "לאור הדרישה המואצת של לקוחות לקבל שירות בזמן אמת, והקושי הגדל של חברות לספק חווית שירות מיידית ואיכותית. הפתרונות הנפוצים היום, ובמיוחד בוטים, יוצרים לרוב תסכול אצל הלקוחות מכיוון שאינם מספקים מענה מדויק ואמפתי במקרים מורכבים רבים. בנוסף, החברה מתכוונת לגייס עובדים חדשים ולהרחיב את מרכז הפיתוח בישראל".
האלגוריתם של לוריס אמור לנתח את הטון והכוונה של הלקוח מתוך הטקסט כדי להציע לנציג המלצות דינמיות לניהול השיחה, תוך שמירה על המדיניות והקול הייחודי של כל חברה. כמו כן, הוא מציג תובנות שעוזרות למנהלי מחלקות השירות להבין בצורה פשוטה את התמונה הגדולה שעולה משיחות שירות הלקוחות כדי לאפשר להם לשנות את הנהלים ולשפר את איכות השירות.
איתי הרץ, מנכ"ל חברת לוריס: ״היקף הביקוש לשירות לקוחות בזמן אמת וחווית משתמש דיגיטלית הוא חסר תקדים. אינטראקציות אלו הן לרוב ההזדמנות היחידה של חברות לדבר באופן ישיר עם הלקוחות. בסופו של דבר, לקוחות רוצים להרגיש שהם חווים אינטרקציה אנושית"
בין לקוחות החברה ניתן למצוא את פייבר +6.31% פייבר 29.81 +6.31% סגירה:0 פתיחה:28.03 גבוה:29.87 נמוך:27.79 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , Slice ו-bill.com. מאז הקמתה החברה גייסה 7.1 מיליון דולר גם ממנכ''ל חברת לינקדאין לשעבר ג'ף וויינר, Floodgate, Homebrew ו Kapor Capital.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה