חברת המדרסים Upstep אומרת שהיא רווחית ורוצה לגייס 10 מיליון דולר
חברת המדרסים Upstep רוצה לגייס 10 מיליון דולר (אחרי שבשנת 2021 גייסה החברה כ-2.5 מיליון דולר) ובדרך חושפת נתונים. על פי החברה, היא מכרה בארה"ב בשנה האחרונה 34 אלף מדרסים, גידול של 100% לעומת 2020. בחברה מסרבים לחשוף מספרים רשמיים אך אומרת כי היא רווחית וכי היא צופה בשנה הקרובה הכפלה נוספת של המכירות. על פי החברה, מחיר המדרסים הוא 229 דולר כך שלמעשה היא הכניסה ב-2021 כ-7.8 מיליון דולר. אם היא תכפיל את המכירות בשנה הבאה היא תכניס לפחות 15.5 מיליון דולר. מאז הקמתה לפני 4 שנים מכרה החברה כ-80 אלף מדרסים.
הזמנת המדרסים של החברה נעשית דרך ממשק אינטרנטי, מבלי לצאת מהבית. הלקוח עונה על מספר שאלות באתר החברה, על סגנון חייו בעיות רפואיות והתחום אליו הוא נזקק למדרסים ומקבל אליו הביתה קופסת דריכה, מטביע את כפות רגליו ושולח למרכז הלוגיסטי של החברה. צוות פודיאטרים מתכנן עבורו מדרס מותאם אישית במטרה לפתור את כאבי הרגליים. לאחר כחודש מקבל הלקוח הביתה את המדרסים. 229 דולר הם ממש לא מחיר זול אבל בחברה אומרים כי מדובר במחירים זולים בכ-50% לעומת מדרסים שנרכשים בצורה רגילה.
לימור כץ מנכ"לית חברת Upstep: "מטרת הגיוס להמשך צמיחה תוך שילוב תהליך אופטימיזציה, גיוס כוח אדם, שיפור של מערך ה-PPC והקמת מערך ייצור מתקדם. היקף המכירות שלנו בארה"ב בשנת 2021 היה למעלה מ-34 אלף יחידות והצפי ב-2022 להגדיל ב-100% את היקף המכירות. ברבעון הראשון שנת 2022 בעקבות תפעול 2 מרכזיים לוגיסטיים בארה"ב קיצרנו ב-25% את זמני הספקת המוצרים ללקוחות".
החברה הוקמה ע"י האחים לימור כץ, אביעד רז ואורן רז בשנת 2017. על פי החברה, יש לה מאגר BIG DATA של למעלה מ-100 אלף כפות רגליים של לקוחות בארה"ב ומתכוונת להרחיב את מערך BIG DATA לכ-250 אלף לקוחות. לאחרונה הקימה ההחברה מרכז לוגיסטי שני בארה"ב בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה