הלו הארט מגייסת 70 מיליון דולר בסבב D

את סבב הגיוס הובילה קרן Stripes האמריקאית שהשקיעה במאנדיי; יאפשר ל- Hello Heart להרחיב את יכולות המוצר לטובת חיזוי התקפי לב
 | 
telegram

הלו הארט (Hello Heart), סטארטאפ הבריאות הדיגיטלית הישראלי, הודיע כי גייס 70 מיליון דולר בסבב D. הגיוס מגיע בעקבות צמיחת משתמשים מהירה ופרסום של מחקר קליני בכתב העת המדעי המוביל JAMA, שהוכיח שהמוצר של Hello Heart מצליח להשיג את התוצאות הקליניות הטובות ביותר להורדת לחץ דם.

פתרון הדגל של החברה הוא מוניטור לחץ דם בשילוב עם אפליקציה, שמאפשרת לאנשים לנהל מעקב אחר כל המדדים הרפואיים שלהם. האפליקציה מאפשרת למשתמשים לעקוב בצורה נוחה אחר לחץ הדם שלהם, המשקל, הדופק, התרופות שנלקחות, בדיקות המעבדה שלהם, והפעילות הספורטיבית היומית שלהם באמצעות טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית.

המערכת מאפשרת למשתמשים להבין את בריאות הלב שלהם ומפשטת עבורם מידע רפואי מורכב באמצעות הסברים פשוטים וידידותיים. המוצר מספק התראות בזמן אמת כשהמדדים של המשתמשים מגיעים לרמות שעלולות לסכן חיים, ומפנות את המשתמשים לרופא בזמן במטרה למנוע התקפי לב. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בצוות המוצר של החברה עובדים אנליסטים, מומחים להתנהגות משתמשים ואנשי מוצר, המשתמשים בשיטות לאופטימיזציית חווית שימוש מעולמות הגיימינג והמדיה החברתית - ומביאים אותם לראשונה לתחום בריאות הלב הדיגיטלית. צוות העיצוב מפשט ומנגיש לאנשים את עולם הבריאות המורכב, ושם דגש רב על המימד הרגשי שחשוב במיוחד למי שנמצא במצב רגשי מורכב - כמו למשל בסיטואציות בהן צריך להתריע על התקף לב מתקרב. 

החברה ציינה אבן דרך משמעותית לפני מספר חודשים כאשר במחקר הגדול ביותר שנערך בתחומו, הוכיחה כי יותר מ-84% ממשתתפי המחקר הורידו את לחץ הדם שלהם והצליחו לשמר את הירידה במשך 3 שנים. התוצאות הקליניות הן פי 2 יותר אפקטיביות בהשוואה לכל מחקר אחר שנעשה בתחום. התוצאות של המחקר, שעבר ביקורת עמיתים ובו השתתפו יותר מ-28,000 משתמשים, פורסמו בכתב העת המדעי JAMA.

פרופסור אלקסיס ביטי, הקרדיולוגית שהובילה את המחקר הקליני וערכה את מחקר בריאות הלב של השעון הדיגיטלי של אפל, ציינה עם פרסום המחקר כי ״רמת השימוש באפליקציה של Hello Heart לאורך זמן היא חריגה, והגבוהה ביותר שנתקלתי בה בשוק״.

מי שהובילה את הסבב היא קרן Stripes הניו יורקית, שהשקיעה בשלבים דומים בחברות כמו מאנדיי, סניק ואורקה. סבב הגיוס הנוכחי יאפשר לחברה להשקיע בהרחבת המוצר בתחום בריאות הלב, עם כניסתה לתחומים נוספים של ניהול בריאות הלב - ביניהם מעקב ושיפור רמות כולסטרול. החברה מרחיבה בימים אלה את צוות הפיתוח, המוצר והעיצוב שלה בתל אביב.

המודל העסקי של הלו הארט ייחודי ומאפשר למשתמשים לקבל אותו בחינם. החברה מוכרת את הפתרון לחברות ביטוח ומעסיקים גדולים בארה״ב שמספקים אותו לעובדים והמבוטחים שלהם. באופן הזה, המוצר הופך נגיש לכל שכבות האוכלוסייה ואילו המעסיקים, שמשפרים את בריאות העובדים שלהם בזכות מניעת התקפי לב, חוסכים כסף.

"בריאות הלב נוגעת לכולנו. כל אחד מכיר מישהו שמתמודד עם בעיות לב״, אומרת מעין כהן, מייסדת שותפה ומנכ"לית הלו הארט. ״אנחנו רוצים לאפשר לכולם לקבל החלטות חכמות על הבריאות שלהם וכיום אנחנו מאפשרים לאנשים להבין את בריאות הלב שלהם ולשפר אותה בעצמם. ההקפדה על חווית משתמש ברמה גבוהה מאוד מאפשרת גם ליוזרים שאינם טכנולוגיים להשתמש באפליקציה בקלות, ואין דבר יותר מרגש לצוות שלנו מלשמוע על יוזר שאינו טכנולוגי שהצליח לתפוס התקף לב בזמן באמצעות הפיתרון של הלו הארט." הוסיפה.

"לחץ דם גבוה ומחלות לב הם המצבים השכיחים ביותר באוכלוסיה, שגורמים לעלויות הגבוהות ביותר במערכת הבריאות״, אומר רון שאה, שותף בקרן ההשקעות שהובילה את סבב הגיוס -Stripes, ״הלו הארט בולטת כתוכנית היחידה בשוק שהינה דיגיטלית לחלוטין, עם חווית שימוש מעולה שמביאה לתוצאות קליניות יוצאות דופן. ההחלטה להשקיע בחברה ממשיכה את הגישה ארוכת השנים שלנו לזיהוי חברות שהופכות למובילות שוק - לפיה המוצרים הטובים ביותר מביאים לתוצאות הטובות ביותר בשווקים לאורך זמן.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות