סיטי טרנספורמר מגייסת 10 מיליון דולר כדי לייצר מכוניות חשמליות בתוך הערים

חברת הסטארט-אפ השלימה סבב גיוס A. הסכום שגוייס הינו חלק מסכום כולל של 20 מיליון דולר. החברה מאפשרת ללקוחות לבצע הזמנה מוקדמת, ולהבטיח את מקומם בתור לקבלת הרכב, לזמן מחיר וכמות מוגבלים, עבור פיקדון בר-החזר של 150 יורו.
 | 
telegram

חברת הסטארט-אפ למכונית חשמלית ישראלית מתקפלת ראשונה סיימה סבב גיוס של 10 מיליון דולר כחלק מסכום כולל של 20 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה קבוצת לובינסקי, אחת מיבואניות הרכב הוותיקות בישראל. משקיעים נוספים כוללים משקיעים פרטיים, ביניהם אלון חכם וחברות רב לאומיות ממגזרי התחבורה, הנדל"ן והפנאי בהם קבוצת עפיפי, צמח המרמן וחמיק אחזקות.   

City Transformer הציגה את הטכנולוגיה שלה למשקיעים בפסגת החדשנות לכלי רכב חשמליים. הרכב הישראלי זכה בפרס עיצוב באירופה במקום הראשון בפרס החדשנות הגרמני לשנת 2022 ע"י The German Design Council.

החברה מאפשרת ללקוחות פרטיים לבצע הזמנה מוקדמת, ולהבטיח את מקומם בתור לקבלת הרכב, לזמן מחיר וכמות מוגבלים, עבור פיקדון בר-החזר של 150 יורו. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

הסטארט-אפ התל אביבי מפתח טכנולוגיות EV ושירותי ניידות שיתופיים, על מנת להמציא מחדש את חופש הניידות עבור אלו הגרים או העובדים בערים. ה-CT-1 הינה מכונית חשמלית בעלת שני מושבים וארבעה גלגלים היכולה להפחית את התנועה האישית ואת טביעת הרגל הפחמנית שלנו על ידי שינוי בסיס גלגלי המכונית על מנת לתמרן במרחב העירוני, ולחנות במקומות צרים כמו אופנוע. 

10 מיליון הדולר שגויסו יסייעו לחברה במטרתה לקדם את הייצור הסדרתי של ה-CT-1 העתיד לחול ב-2024, תוך הגדלת צבר ההזמנות בישראל, אירופה ובצפון אמריקה. 

ד"ר אסף פורמוזה, מנכ"ל ומייסד City Transformer: "ערים מרכזיות ברחבי העולם סובלות מגודש משתק, בעל השפעה שלילית עמוקה על רווחתם של אנשים. על ידי שילוב של חדשנות ישראלית והנדסה גרמנית, אנו שואפים להיות חלק מהתנועה לשינוי הדרך בה אנו נעים בתוך אזורים עירוניים. בסבב הגיוס הזה אנו מבססים בסיס איתן שבאמצעותו נאיץ את הייצור ההמוני של ה-CT-1 ונרחיב את הפעילות בישראל ובאירופה".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות