הסטארטאפ Opster השלים גיוס של 5 מיליון דולר

החברה מספקת פלטפורמה לאוטומציה וניהול של מנועי חיפוש פנימיים ומסדי נתונים, במטרה לשפר את הביצועים, להבטיח יציבות ולהפחית את העלויות

 | 
telegram

הסטארטאפ Opster, שפיתח פלטפורמה לניהול מנועי חיפוש פנימיים ומסדי נתונים, השלים גיוס של 5 מיליון דולר מ-JAL Ventures Fund. ההון שגויס ישמש להאצת תהליך הפיתוח וקליטת עובדים חדשים.

Opster הוקמה בשנת 2019 על ידי יונתן שטרן, יו"ר החברה, מייסד ומנכ"ל לשעבר של Zoominfo וזיו סגל, מנכ"ל החברה. בין לקוחות החברה נמנות חברות כמו בלומברג, צ'ק פוינט, פאלו אלטו, לייבפרסון, Cybereason ו-Coupa. החברה מעסיקה 30 עובדים, רובם במרכז הפיתוח בתל אביב.

הטכנולוגיה של Opster מתמקדת כיום בתחום הצומח של מנועי חיפוש פנימיים ומסדי נתונים. החברה תומכת בשתי הטכנולוגיות הנפוצות ביותר בתחום: Elasticsearch ו-OpenSearch. הפלטפורמה של Opster מאפשרת לחברות להעביר לאוטומציה פונקציות רבות המנוהלות כיום באופן ידני, כולל טיפול במבנה הנתונים, שיפור ביצועים, מניעת ופתרון תקלות ועוד.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

השוק בו פועלת אופסטר נמצא בצמיחה בשנים האחרונות ועבר שינויים רבים לאחר שחברת Elastic התרחקה ממודל של קוד פתוח עבור המוצר המרכזי שלה, Elasticsearch. השינוי הוביל לפיתוח של OpenSearch, פרויקט קוד פתוח קהילתי שהובילה AWS. המצב החדש איפשר ל-Opster לספק פתרונות קריטיים הן למשתמשי Elasticsearch והן למשתמשי OpenSearch.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות