כמה שילמו חברות סייבר ישראליות כדי להיחשף בפאודה?

לארמטיק יש מוצר להגנת סייבר שמשתלב בכמה סצנות בעונה הרביעית של הסדרה. גם סלברייט וארמיס זכו לחשיפה. גורמים בשוק הטלוויזיה מעריכים כי עבור החשיפה שילמו כל אחת מהחברות מאות אלפי ש' - וזכו לחשיפה בפני לקוחות ואף עובדים פוטנציאלים
 | 
telegram
(1)

באחת הסצנות בפרק השני ששודר אתמול של הלהיט ההיסטרי של yes ו NETFLIX +2.87% NETFLIX 871.32 +2.87% NETFLIX סגירה:0 פתיחה:839.75 גבוה:874.49 נמוך:839.32 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: "פאודה", אומרת אחת מעובדות המטה בחדר המבצעים: "ארמטיק אומרים שהמערכת שלהם כרגע סורקת את כל סביבת הענן שלנו. הם לא מזהים שום אינדיקציה לתקיפה".

לא במקרה הוזכרה חברת ארמטיק בסצנה הזאת, לצד הלוגו שלה שהופיע על המסך באותו חדר מבצעים. מדובר על עסקת תוכן שיווקי בין הפקת הסדרה לבין חברת הסייבר הישראלית, במסגרתו תזכה החברה לעוד אזכורים ונראות ויזואלית בהמשך פרקי העונה.

אבל ארמטיק אינה היחידה. עוד שתי חברות זכו לאזכורים בפרק אתמול. מדובר על  סלברייט +7.38% סלברייט 18.76 +7.38% סלברייט סגירה:0 פתיחה:17.4 גבוה:18.78 נמוך:17.32 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: וארמיס סקיוריטי. סלברייט הישראלית מספקת כלים לגורמי אכיפת החוק, בהם צבא והמודיעין, כמו גם מחלקות אבטחה וחקירה בחברות שונות כדי לשדרג את יכולת הלקוחות לקבל ולהשתמש בראיות דיגיטליות במסגרת חקירות. ארמיס סקיוריטי, חברה ישראלית גם כן, עוסקת בהגנת מכשירים המחוברים לרשת המחשבים הארגונית - כגון מדפסות ומצלמות, ומתריעה מפני פעילויות חריגות. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

גורמים בשוק הטלוויזיה מעריכים כי עבור עסקאות כאלה שילמו כל אחת מהחברות סכומים של כמה מאות אלפי שקלים, ואף כחצי מיליון שקל. עבור חברת סייבר כמו ארמטיק, עם כ-150 עובדים, מדובר בסכום זעום - בטח בהתחשב בתוצאות: חשיפה בפני קהלים גדולים בישראל ובעולם, ואף יותר מזה - בפני גורמים ייחודיים בעולמות הביטחון וההגנה, שצופים בסדרה הפופולרית שמתארת את המאבק של כוחות הביטחון הישראלים נגד גורמי טרור. 

על פי נתונים שהפיצה yes בפתיחת העונה השלישית, עולה כי הסדרה רשמה כמיליון צפיות בתוך 48 שעות, ובחינת רייטינג - זכתה ל-12.6%. פרק פתיחת העונה השנייה רשם רייטינג של 12.1%. עבור ארמטיק, חשיפה כזו היא פיצוח קריאייטיבי לאתגר שרוב חברות ההייטק מתמודדות איתו - כיצד שוברים את תקרת הבועה הנשתית של עולם ההייטק, והסייבר בפרט, ומגיעים לקהל רחב שאולי לא שמע עליה מעולם.

החשיפה הגדולה גם טובה לחברות היי-טק וסייבר בגיוס עובדים חדשים, שלא הכירו אותן - ובזכות החשיפה לדרמת האקשן המצליחה, נחשפו אליהן. רק בשנה האחרונה יצאו לא מעט חברות היי-טק ישראליות בקמפיינים ארציים, וחלקם מפולחים, כדי לגייס עובדים. היה זה טרום אותו משבר אליו נכנס הענף בחודשיים האחרונים - עם גל פיטורים בחברות השונות.

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ארמטיק חברה רצינית בתחום הסייבר
    זה שיודע 21/07/2022 22:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הרבה יותר ממה שההבזק בפאודה משקף. כל הכבוד
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות