שופיק, המפתחת עגלה חכמה לסופרמרקטים מגייסת 35 מיליון דולר

שופיק, סטארטאפ בתחום העגלות החכמות בסופרמרקטים מגייס 35 מיליון דולר, סיבוב הגיוס השני, בין המשקיעים, כלל ביטוח, שופרסל ו-IBI
 | 
telegram

שופיק, המתעסקת בחדשנות בתחום העגלות החכמות, אשר מפתחת פלטפורמת דיגיטליזציה מבוססת בינה מלאכותית לענף המרכולים, הודיעה על גיוס של 35 מיליון דולר בסבב ב'. את הסבב הנוכחי הובילה קרן הון הסיכון האמריקאית Qualcomm Ventures, בהשתתפות Vintage Investment Partners ו- "כלל" ביטוח, כמו גם השתתפות המשקיעים הנוכחיים IBI Tech Funds, Tal Ventures, Claridge Israel ושופרסל. עד כה גייסה החברה 56 מיליון דולר. 

כספי הגיוס ישמשו את החברה כדי להאיץ את פריסת העגלות החכמות, שכבר בימים אלו נמצאות בשימוש במספר רשתות שיווק ברחבי העולם. בנוסף, החברה תמשיך לפתח את המוצר ותגדיל את המעורבות של הלקוחות. סבב הגיוס יאפשר גם גיוס של עובדים נוספים במהלך השנה. 

באמצעות ראיה ממחושבת, המכשיר של שופיק מזהה אוטומטית מוצרים שנכנסים לעגלה או יוצאים ממנה, ללא צורך בסריקה. מסך המגע הגדול של המכשיר מאפשר להציג לקונה את החשבון בזמן אמת, עם הצעות והמלצות שמותאמות אישית עבורו, פרסומות המבוססות על הרגלי הקנייה שלו, המיקום בחנות שבו הוא נמצא ורשימת מוצרים נבחרים. בסוף הביקור בסופר, הקונה יכול לדלג על התור בקופה, לשלם ישירות על גבי המכשיר באמצעות מסך המגע ולעזוב את החנות בתוך פחות מדקה. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בנוסף, הפתרון של שופיק כולל מנוע אנליטי שמבצע אופטימיזציה עבור רשתות הקמעונאות, באמצעות ניטור של עגלות קניות ברחבי הסופר ומדפי המוצרים. הניטור מאפשר להתריע על חוסרים של מוצרים במדפים בזמן אמת, ולקבל תובנות מבוססות נתונים, על האינטראקציות השונות של הקונים במהלך מסע הקניות. 

"אנחנו מברכים את המשקיעים החדשים שלנו, ומודים על התמיכה המתמשכת של המשקיעים הקיימים״, משתף רז גולן, מנכ״ל ומייסד שותף ב-שופיק. ״סיום סבב גיוס בתנאי השוק הנוכחיים מהווה אינדיקציה חזקה לכוחה של שופיק בעולם המתפתח של פתרונות חכמים לחנויות. בזמן התרחבות פעילות החברה לעשרות חנויות נוספות, ההשקעה החדשה תעזור לנו לבנות ארגון חזק, לתמוך בלקוחותינו ולהוביל חדשנות בעולם הקמעונאות". 

מירב וינריב, סגנית נשיא ומנכ"לית Qualcomm Ventures אירופה וישראל מוסיפה: "אנו תומכים בחזון של שופיק של קמעונאות היברידית, שבה כל הטוב בקניות המקוונות וחוויית החנות הפיזית משתלבות יחד. אנחנו רואים את זה קורה בעגלה החכמה של שופיק, שהיא פתרון קמעונאי חכם. התרשמנו מאוד מהביצועים של הפתרון של שופיק בסופרמרקטים בהם הוא כבר קיים, ונוכחנו לראות את הפוטנציאל של בינה מלאכותית לשנות את החוויה היומיומית עבור כולם". 

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות