גסטי גייסה 170 מיליון דולר להנעת תעשיית האירוח וניהול הנכסים

ההון שגויס ישמש להגדלת נפח פעילות החברה בעולם כדי לעמוד בביקוש הגובר, מציאת פתרונות שיתמכו בצרכי הצמיחה של מנהלי נכסים ומלונאים, ביצוע רכישות חשובות ולהתרחבות לתחומים עסקיים חדשים

 | 
telegram
(1)

חברת גסטי (Guesty), המפתחת ומנהלת פלטפורמת ניהול נכסים בתחום השכירות לטווח קצר ותעשיית האירוח, גייסה כ-170 מיליון דולר, בהובלת Apax Digital Fund, MSD Partners ו-Sixth Street Growth, ובהשתתפות המשקיעים הקיימים Viola Growth ו-Flashpoint.

פלטפורמת גסטי מאפשרת למנהלי נכסים לטווח קצר לרכז במקום אחד את כל הפעילות הכרוכה בניהול ותפעול נכסים לאירוח. לרבות שיווק באמצעות אתרים שונים, ביניהם Airbnb, Vrbo, Booking.com, Tripadvisor, Expedia ,Agoda ועוד. זאת בנוסף להפעלת אתר עצמאי של משכיר הנכסים, ניהול המידע הפיננסי חשבונאי, ניהול ערוצי תקשורת ומשימות תפעול וניקיון, ניהול סיכונים ועוד. גסטי מפעילה גם זירת מסחר (Marketplace) ובה יותר מ-130 שותפים, המעניקים שירותים משלימים למנהלי נכסים, כולל כלי תמחור דינאמיים, סליקת תשלומים, מוצרי בתים חכמים ועוד. בנוסף, קיימת יכולת לבניית פתרונות על גבי ה-API הפתוח של החברה.

גסטי הוקמה בסוף 2013 על ידי האחים קובי ועמיעד סוטו ופועלת בעשרות מדינות. מאז תחילת הקורונה גסטי הכפילה את גודלה ומעסיקה כיום קרוב ל-600 עובדים ב-14 משרדים גלובליים. ההון שגויס ישמש להגדלת נפח פעילות החברה בעולם כדי לעמוד בביקוש הגובר, מציאת פתרונות שיתמכו בצרכי הצמיחה של מנהלי נכסים ומלונאים, ביצוע רכישות חשובות ולהתרחבות לתחומים עסקיים חדשים.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

סבב גיוס ההון האחרון מגיע על רקע צמיחה בתעשיית השכירות לטווח קצר, שהגיעה בשנה שעברה להיקף של 200 מיליארד דולר. לדברי החברה, השינוי בדרך שבה צרכנים בוחרים לחיות, לעבוד, להיפגש ולנסוע, הביא לטשטוש הקו שבין מלונות מסורתיים לפתרונות דיור אלטרנטיביים. המגמה הזו הגבירה את הצורך בטכנולוגיית ניהול אירוח ורסטילית שתאפשר למנהלי הנכסים להתאים את עצמם לדרישות המוגברות מצד האורחים. גסטי הכפילה את הכנסותיה מאז סבב גיוס ההון הקודם לפני שנה, וצפויה להגיע לקצב הכנסות של מעל 100 מיליון דולר בשנה הקרובה. החברה נמצאת כעת בשלבי התרחבות וקליטת 50 עובדים חדשים בישראל ובעולם.

עמיעד סוטו, מייסד משותף ומנכ"ל גסטי: "ההשקעה בגסטי מהווה הבעת אמון בשוק התיירות והשכירות לטווח קצר, בטכנולוגיה החדשנית שלנו והיא בולטת במיוחד על רקע האקלים הכלכלי המאתגר בעת הזו. עם העלייה בפופולריות של אפשרויות לינה אלטרנטיבית, גסטי התגלתה כחברה המנצחת הודות למחויבותנו לחדשנות ויכולתנו לתרום להצלחת לקוחותנו. אנו מודים לשותפים הקיימים שלנו Apax, שהגדילו את השקעתם בגסטי ונלהבים לצרף את MSD Partners ואת Sixth Street Growth, שהרקורד המרשים שלהם בתעשייה שלנו מבטיח שותפות ארוכת טווח. בעת שאנו ממשיכים להתרחב בכל העולם ומגדילים את ההובלה שלנו בשוק, אנו מצפים להוסיף ולהגדיל את הערך שאנו נותנים למנהלים בתעשיית האירוח בחודשים ובשנים הקרובות".

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    600 עובדים בשביל מה? תיכף הקיצוצים (ל"ת)
    חחחחחחחחחחחחחח 16/08/2022 19:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות