חברת הלוקרים החכמים Done, עם גיוס של 9 מיליון דולר

לוקרים שנועדו להקל על הלקוח הפרטי או העסקי להקל עליו עם הנגשה של שירותי קבלה ושליחה של חבילות, שירותי כביסה ואחסון פריטים לטווח קצר וארוך; עד כה הציבה Done יותר מ-120 לוקרים במיקומים נוחים וזמינים
 | 
telegram
(2)

חברת Done, המפעילה לוקרים חכמים ומערכת אחסון ושילוח, נחשפת עם גיוס Bootstrap של 9 מיליון דולר. הלוקרים החכמים והפלטפורמה הטכנולוגית של Done, הכוללת מערכות לניהול וניתוב של בלדרים, נועדו להקל עליו עם הנגשה של שירותי קבלה ושליחה של חבילות, שירותי כביסה ואחסון פריטים לטווח קצר וארוך - כל זאת במרחק של כמה מאות מטרים מביתו או מקום עבודתו. היא מיועדת ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. 

הטכנולוגיה של Done משלבת בין חומרה (הלוקרים) לתוכנה – אפליקציה להפעלה, מערכת לניהול ובקרה, חיישנים ומסכי מגע בלוקרים וכן התממשקות עם שירותי צד שלישי. הלוקרים מוצעים במגוון גדלים המתאימים לסוגים שונים של חבילות ושירותים, מתא קטן של 40 ליטר ועד נפח של 200 ליטר. 

זיהוי המשתמש יכול להתבצע על פי הקוד המשויך לחבילה, לפי טלפון ושם משתמש, או באמצעות QR קוד מתוך האפליקציה. בלוקרים המופעלים באפליקציה הזיהוי מתבצע אוטומטית עם התקרבות הטלפון (בדומה לבלוטות' או Wi-Fi). בעת קבלת חבילה, הלקוח מקבל מסרון וכן הודעה באפליקציה עם קוד, שבאמצעותו הוא יכול לקבל את ההזמנה שבלוקר. שליחים מקבלים הרשאות גלישה ומתפעלים את הלוקר דרך תפריט ייעודי באפליקציה ייעודית לשליחים. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

Done נוסדה ב-2017 וכיום מונה 25 עובדים. היא מגייסת באופן אינטנסיבי עובדים נוספים לצוותי הפיתוח, התפעול, שירות הלקוחות והשיווק. היא פועלת בשיתוף פעולה עם עיריות רבות וכן עם קניוני עזריאלי, רכבת ישראל, DHL, UPS ועוד. החברה השלימה גיוס סיד של 9 מיליון דולר. 

עד כה הציבה Done יותר מ-120 לוקרים במיקומים נוחים וזמינים כגון בנייני משרדים, מרכזים מסחריים ואף מגדלי מגורים ומשרדים, כחלק מתמהיל השירותים החכמים לדיירים ולעובדים. עד סוף השנה, בעזרת הסכום שגויס, אמורה הפריסה הארצית לצמוח ל-500 לוקרים, כשכולם זמינים לשימוש 24/7. צפויה גם הרחבה של השירותים המוצעים בלוקרים, למשל שירות לתיקון טלפונים. בהמשך, עם גיוסי הון נוספים, בכוונת החברה לפתוח פעילות מעבר לים ולהביא לחו"ל את בשורת שירותי השילוח העצמאיים ואת הפתרונות הלוגיסטיים המתקדמים.   

יבגני קנפל, מייסד ומנהל שותף בחברה: "הציפייה היום היא למקסימום נוחות, נגישות וקרבה של מקסימום שירותים, הלוקרים החכמים של Done חוסכים זמן ומשאבים, דואגים שהמשימות הקטנות יתבצעו ומקלים על החיים". 


תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה זה "גיוס bootstrap"? או bootstrap, או גיוס ... (ל"ת)
    אס 10/09/2022 10:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שירות מגניב
    רועי 07/09/2022 16:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יצא לי לנסות את הלוקרים גם בכביסה וגם בשירות החבילות ממליץ מאוד
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות