גונקו גייסה 25 מיליון דולר. רוצה להגביר את הגיוון האנושי בארגונים

הסבב החדש מביא את סך ההשקעה בחברה ל-38 מיליון דולר; כספי ההשקעה ישמשו לגיוס 25 עובדים נוספים עד סוף שנה זו להרחבת מרכז הפיתוח בישראל והגדלת כח האדם במשרדי החברה בניו יורק.
 | 
telegram

חברת הסטארטאפ Joonko, שפיתחה פלטפורמה טכנולוגית המסייעת למעסיקים לגוון את כח האדם בארגון, השלימה סבב גיוס B בהיקף 25 מיליון דולר בהובלת Insight Partners ובהשתתפות Target Global והמשקיעים הקיימים Kapor Capital ו- Vertex Ventures. לסבב הצטרפו סדרת משקיעים מארה"ב, הסבב החדש מביא את סך ההשקעה בחברה ל-38 מיליון דולר.

Joonko הוקמה בשנת 2016 על ידי עילית רז ופיתחה מערכת מבוססת בינה מלאכותית שמאפשרת למעסיקים גישה למאגר מועמדים ומועמדות שמשתייכים לקבוצות מיעוט. האלגוריתם הייחודי מזהה את הנתונים הדמוגרפיים של כל מועמד למשרה, ומתאים בין קורות החיים שלהם לתיאור המשרה. האוטומציה מאפשרת לחברות לגייס מתוך מאגר נרחב שכולל מועמדים מאוכלוסיות לא מיוצגות, שעברו סינון ראשוני והינם מתאימים מבחינת כישורים. כמו כן המערכת מסייעת לחברות רבות שקבעו לעצמן כמטרה להרחיב את הגיוון האנושי בארגון, אך לא מצליחות לעשות זאת בצורה אפקטיבית באמצעות כלי הגיוס המקובלים.

המאגר של Joonko כולל כיום 130 אלף מועמדים מאוכלוסיות לא מיוצגות בשוק העבודה. שני אתגרים משמעותיים שחברות נתקלות בו היום הם קידום מועמדים מאוכלוסיות לא מיוצגות לעמדות של ניהול ביניים וגיוס של כח אדם לא מיוצג למשרות טכנולוגיות באופיין. ואכן, 64% מהמועמדים במאגר של ג׳ונקו, מיועדים לתפקידי ניהול בינוניים או בכירים ו-53% בעלי רקע טכנולוגי, ולקוחות החברה נעזרות בפלטפורמה לאיוש המשרות המרכזיות בליבת פעילותן. המודל של החברה מבוסס על מנוי קבוע, בניגוד לפלטפורמות אחרות שגובות על בסיס גיוס של מועמדים, שמאפשר לחברות ליהנות מגישה בלתי מוגבלת למאגר מועמדים. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

לחברה 150 לקוחות, ביניהן אמריקן אקספרס, פייפאל, אדידס וקרוקס וזאת לצד חברות בינוניות וקטנות רבות ברחבי ארה"ב הפועלות במגוון רחב של תחומים. החברה מעסיקה כיום 45 עובדים, רובם בישראל והשאר בארה"ב. כספי ההשקעה ישמשו לגיוס 25 עובדים נוספים עד סוף שנה זו להרחבת מרכז הפיתוח בישראל והגדלת כח האדם במשרדיה בניו יורק.

עילית רז, מייסדת ומנכ"לית Joonko: "חברות רבות מסתמכות על פניות מועמדים לצורך איוש תפקידים פתוחים, או למשל שיטת חבר מביא חבר, הניסיון מוכיח שהסתמכות על שיטות אלו עלולות להוביל לכוח עבודה הומוגני. כאישה מנהלת ויזמית בהייטק, אני רואה בכך חסם משמעותי להעסקת עובדים מוכשרים מקרב אוכלוסיות בייצוג חסר.

"Joonko שמה את הזרקור בדיוק על המועמדים האלו שנוטים להתעלם מהם או לא לראות אותם כלל. המאגר שלנו כולל מועמדים שהגיעו לשלבים האחרונים בחברות מובילות אך לא קיבלו את התפקיד. השילוב של מאגר כישרונות ברמה עולמית, יחד עם האלגוריתם של מיון והתאמה המבוסס בינה מלאכותית הופך את המערכת שלנו לכלי גיוס משלים שהוא חובה לכל ארגון. סבב ההשקעה יאפשר לנו להתרחב ולשנות את ההרכב האנושי של חברות בכל מקום בעולם."

ליעד אגמון, שותף ומנהל בקרן אינסייט: "הגדלת הגיוון של העובדים הוא אחד היעדים המרכזיים של כל חברות הפורטפוליו שלנו. הרחבת הייצוג של כל האוכלוסיות בחברות הייטק מביא לתרבות ארגונית טובה יותר ומתבטא גם בתוצאות העסקיות. ל-Joonko יש את הצוות, המוצר והחזון לעזור לעסקים לממש את היעד הזה באופן מהיר ואיכותי, וזו הסיבה שאנחנו נרגשים להשקיע בחברה מוערכת זו."

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות