הסטארטאפ Tetavi משנה את שמו ל-Yoom ומגייס 15 מיליון דולר

בין המשקיעים ניתן למצוא את המפיק והמוזיקאי ג'ימי איובין שעומד מאחורי האוזניות של ד"ר דרה; במהלך החודשים הקרובים החברה תגייס 20 עובדים למרכז הפיתוח שלה בישראל, בעיקר בתפקידי תוכנה ופיתוח
 | 
telegram

הסטארטאפ Tetavi, אחד מהשחקנים הישראליים העוסקים בעולמות המטהברס, מגייס כ-15 מיליון דולר ממשקיעים אסטרטגיים כמו פיניאס אוקונל, מאבריק קרטר, ג'סטין לובלנר והמשקיעים הקיימים. כחלק מהמהלך, החברה מבצעת מהלך של מיתוג מחדש ומשנה את שמה ל-Yoom. החברה פיתחה מערכת מצלמות הלוכדת ומייצרת אווטארים והולוגרמות ומאפשרת הזרמת וידאו וולומטרי (תלת מימדי) בשידור חי.

חברת Yoom מתכוונת להשתמש בכספים שגויסו על מנת לגייס עובדים בישראל ובעולם, להרחיב עוד יותר את שיתופי הפעולה, ולפתח את הפיצ'רים ואת חווית המשתמש באפליקציות הנייד שברשותה. החברה, שסבב הגיוס הנוכחי מעמיד את סך ההון אשר גייסה עד היום לכ-50 מיליון דולר, הוקמה ב-2016 על ידי ד"ר מיקי תמיר, מייסד ויו"ר הדירקטוריון ומיכה בירנבוים העוסק בפיתוח אלגוריתמיקה של עיבוד תמונה.

בין המשקיעים ניתן למצוא את ג'ימי איובין, המייסד משותף, בין היתר, של: Electronics Interscope ו-Beats Electronics. איובין, הוא מייסד אחת מחברת התקליטים הגדולות בארה"ב, Interscope Music, שנמצאת בבעלות יוניברסל רקורד. בשנת 2006 ייסד יחד עם הראפר ד"ר דרה את Beats Electronics, שיצרה ופיתחה מוצרי שמע כמו האוזניות המפורסמות של ד"ר דרה. בשנת 2014 נמכרה Beats Electronics לחברת Apple תמורת 3 מיליארד דולר.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

Yoom מפתחת מערכת מצלמות מקיפה, שיודעת ללכוד ולשדר בשידור חי וידאו וולומטרי באיכות גבוהה. הטכנולוגיה של החברה יכולה לייצר דמויות, להקליט וידאו ולהפיק הולוגרמות בשידור חי בעזרת מערכת ניידת, ללא צורך במסך ירוק או סטודיו. המערכת של החברה מתבססת על בין 4 ל-8 מצלמות עומק בלבד, אלגוריתמים של ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת לצופה לנוע בתוך הסצנה בחופשיות והיא ניתנת לשילוב בתוכן טלוויזיוני כמו משחקי ספורט, אפליקציות ומשחקים במובייל וכן במשקפי מציאות רבודה ומדומה.

גלעד טלמון, מנכ"ל Yoom: "אנו שמחים מאוד לקבל את התמיכה יוצאת הדופן של "הטיטאנים" של תעשיית המוזיקה והבידור העולמית, ולקבל רוח גבית משמעותית מהאנשים שמעצבים את העתיד של תעשיית הבידור, המוזיקה והתוכן. אנחנו מאושרים לחלוק חזון משותף עם המשקיעים, האמנים והיזמים שהולכים איתנו יד ביד, בדרך ליצירת תוכן סוחף ואינטראקטיבי, שיאפשר לייצר חווית מציאות רבודה שתחבר בצורה אינטימית ועוצמתית יותר בין אנשים מכל העולם".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות