חברת Trigo גייסה 100 מיליון דולר להפעלת סופרמרקטים אוטונומיים

הטכנולוגיה של החברה נועדה לאפשר הסבת סופרמרקטים קיימים לדיגיטליים ואוטונומיים כאשר הקונים אוספים את המוצרים ויכולים לצאת מהחנות מבלי לעבור בקופה; המערכת  מזהה את המוצרים שהלקוחות אוספים ושולחת חשבונית למכשיר הנייד; סך ההשקעות בחברה עד כה מסתכם ב-204 מיליון דולר
 | 
telegram
(1)

חברת הסטארטאפ טריגו (Trigo), המפתחת טכנולוגיה לניהול סופרמרקטים אוטונומיים, גייסה כ-100 מיליון דולר, בהובלת חברת ההשקעות של סינגפור Temasek Holdings וקרן North83. בסבב הגיוס השתתפו SAP העולמית ומשקיעים קיימים, ביניהם:Hetz Ventures, Red Dot Capital Partners, Vertex Ventures, Viola, וענקית הסופרמרקטים REWE Group.

בחברה מבהירים כי כספי הגיוס ישמשו להרחבת הפריסה של סופרמרקטים אוטונומיים ברחבי אירופה וארה"ב, התרחבות לאזורים חדשים והמשך פיתוח מערכת ההפעלה של טריגו StoreOS לניהול החנות. סבב הגיוס מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-204 מיליון דולר.

טריגו פיתחה טכנולוגיה שנועדה לאפשר הסבת סופרמרקטים קיימים לדיגיטליים ואוטונומיים כאשר הקונים אוספים את המוצרים שהם מעוניינים בהם, בעגלת הסופר או בנשיאה בידיים ויכולים לצאת מהחנות מבלי לעבור בקופה. המערכת של טריגו מזהה את המוצרים שכל אחד מהלקוחות אוסף, כולל פירות וירקות, אוכל מוכן או קפוא ומוצרים בתפזורת, וזאת על ידי שילוב של מצלמות, מערכת ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית שמנתחת את התמונות, בדומה לטכנולוגיה של רכבים אוטונומיים. בסיום הקניה הלקוח מקבל את החשבונית למכשיר הנייד דרך האפליקציה של הקמעונאי.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בטריגו מדגישים כי המערכת תוכננה בהתאם לתקני הפרטיות המחמירים של האיחוד האירופי. היא אינה אוספת או מנתחת מידע ביומטרי ולא מפעילה שיטות של זיהוי פנים ומרכזת באופן אנונימי מידע על העדפות הקונים המשמש את הרשת כדי לייעל את עבודתה והשירות לצרכנים.

לאחרונה נחנכה חנות שופרסל בתל אביב, הפועלת בטכנולוגיה של טריגו ומציעה לקונים אפשרות קניה היברידית, באמצעות המערכת הממוחשבת או קניה רגילה בקופה. על פי הערכה יש כיום 500 אלף סופרמרקטים ברחבי העולם שמתאימים להסבה לניהול אוטונומי.

מיכאל גבאי, מייסד שותף ומנכ"ל טריגו: "אנחנו גאים לרתום את הכלים הטכנולוגיים המתקדמים של ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית כדי לענות על הצרכים הגדולים ביותר של עולם הקמעונאות. הן של הרשתות שמתמודדות עם ניהול מערכות ענק בתנאי אי ודאות והן של הצרכנים שעמידה בתור מעיבה על חווית הקניה שלהם. הכלים הטכנולוגיים שלנו מאפשרים לרשתות להנות מהיכולות והתובנות שיש במסחר האלקטרוני גם בעולם הפיזי. ההשקעה החדשה תאפשר לנו ליישם את תוכנית ההתרחבות, פיתוח המוצרים והרחבת הפתרונות גם לחנויות גדולות כדי לתמוך בצרכים המתפתחים של לקוחותינו".

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לפי איזה שווי חברה ? (ל"ת)
    ואליו כהן 27/10/2022 06:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות