חברת התקשורת הגרמנית דויטשה טלקום משקיעה 25 מיליון דולר בטרידיון

טרידיון, העוסק בקישוריות טכנולוגיית ענן לרשתות תקשורת מרחביות, מתכננת לייעד את ההון שגויס להעמקת פיתוח המוצר, לגייס עובדים בישראל ובעולם ולהעמיק את מאמצי השיווק שלה לשווקים חדשים
 | 
telegram

תאגיד התקשורת הגרמני דויטשה טלקום החליט להשקיע 25 מיליון דולר בסטארטאפ Teridion (טרידיון) העוסק בקישוריות טכנולוגיית ענן לרשתות תקשורת מרחביות (WAN).

טרידיון הקומה ב-2013, מעסיקה 50 עובדים בישראל, והגיוס הנוכחי מביא את סך הגיוסים של החברה ל-80 מיליון דולר. החברה מתכננת לייעד את ההון שגויס להעמקת פיתוח המוצר והרחבתו לכיוונים נוספים, עם הצורך הגובר של לקוחותיה לתעבורת אינטרנט מנוהלת. בנוסף בכוונת החברה לגייס עובדים בישראל ובעולם ולהעמיק את מאמצי השיווק שלה לשווקים חדשים, במיוחד באירופה.

שיתוף הפעולה בין החברות, החל כבר בתחילת השנה, כאשר טרידיון מספקת לדויטשה טלקום וללקוחותיה פתרונות קישוריות וירטואליים באמצעות הטכנולוגייה שפיתחה. הרשת מאפשרת לארגונים לבנות ולעשות שימוש באופן דינמי, בפתרונות קישוריות אירוח בענן, בהתאם לצרכיהן. לרבות חיבור אתרים למרכזי ענן והספקת שירות, תמיכה ואפליקציות לעובדיהן. הרשת של טרידיון פרוסה ב-500 נקודות שונות ברחבי העולם, על פני 25 ספקי ענן שונים, באופן המאפשר הבטחת ביצועים עבור תעבורת אינטרנט מאתר לאתר ומאתר לענן.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

ההשקעה הנוספת של ענקית הטלקומוניקציה הגרמנית בטרידיון והרחבת השימוש בפתרונות הקישוריות שפיתחה, עתיד לאפשר לטלקום להגדיל את היצע השירותים שהיא מספקת ללקוחות עסקיים רבים.

סריני גופאלן, מנכ"ל דויטשה טלקום גרמניה: "ההשקעה שלנו בטרידיון היא צעד חשוב מאוד עבורנו, משתי בחינות, האחת האטרקטיביות הכלכלית שלו, היות ואנו בטוחים שטרידיון, אחת מחברות קישוריות הענן המובילות היום בעולם, תציג צמיחה משמעותית. והשנייה, מבחינת הלקוחות שלנו - להם אנו יכולים לספק כעת את קישוריות הענן הטובה ביותר הקיימת היום. לקוחות עסקיים רוצים להתמקד בעסק שלהם ולהסתמך על קישוריות מיטבית. הם רוצים שזה יהיה מאובטח, זריז, גמיש וזמין ברחבי העולם - הפורטפוליו של השותפות שלנו עם טרידיון מספק בדיוק את זה".

ירון רבקאי, מנכ"ל טרידיון: "ההשקעה שקיבלנו מתאגיד ענק כמו דויטשה טלקום תסייע לנו להרחיב את שיתוף הפעולה עמה ולהגשים את החזון של טרידיון להביא את הטכנולוגיה שלנו לכל העולם. עם ההשקעה החדשה וההתפתחויות האחרונות, החברה נמצאת בתנופה ותתמקד בגיוס עובדים והרחבת הפעילות ללקוחות חדשים. טכנולוגיית ה-Liquid Routing שפיתחנו, מספקת פתרונות ייחודים למרחב הרשת הארגונית ומאפשרת לקחת את הקישוריות הארגונית לשלב הבא. אנו נרגשים שטלקום היא השותפה שלנו למסע הזה, ומאמינים שהיכולות הטכנולוגיות המשותפות שפיתחנו, יספקו חוויה יוצאת דופן ללקוחות טלקום".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות