מתיחת פנים לפרשקובסקי: משרד הפרסום PARAZAR ימתג ב-3.5 מיליון

פרשקובסקי יוצאת במיתוג מחדש, כולל שינוי לוגו, שפה פרסומית וניראות ואתר חדש
 | 
telegram

משרד הפרסום PARAZAR (פאראזר אדוורטייזינג) ינסה למתג את חברת הנדל"ן פרשקובסקי פרשקובסקי +0.84% פרשקובסקי 10,800 +0.84% פרשקובסקי בסיס:10,710 פתיחה:10,710 גבוה:10,890 נמוך:10,600 תמורה:1,249,985 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , באמצעות קמפיין בהיקף כספי של 3.5 מיליון שקל בטלוויזיה, עיתונות ארצית ומקומית, שילוט חוצות ודיגיטל.
 

החברה תנסה לדבר על מצוינות בתחום הנדל״ן. פרשקובסקי יוצאת במיתוג מחדש, כולל שינוי לוגו, שפה פרסומית וניראות ואתר חדש. הקמפיין ינסה לספר את הסיפור של משפחת פרשקובסקי שהחלה לפני ארבעה דורות - כשארנון ועדנה פרשקובסקי, זוג חקלאים, שינוי כיוון ועברו לעסקי הבנייה. החברה המשפחתית הקטנה גדלה וכיום היא חברת הבנייה העשירית בגודלה שנסחרת בבורסה בישראל. היא פועלת בתחום המגורים, משרדים, מסחר והתחדשות עירונית ונסחרת במדד ת"א 90.
   
חיים קראדי, מנכ"ל פרשקובסקי מניבים: "לאחר תהליך המיתוג מחדש הנרחב של החברה היה חשוב לנו לעלות בקמפיין תדמיתי שיספר את הסיפור והדרך של פרשקובסקי מחברה משפחתית שהפכה לאחת מחברות הנדל"ן המובילות בישראל. הקמפיין החדש ידגיש את הערכים של החברה והבידול שלה אל מול המתחרים, תחת הנראות והשפה הפרסומית החדשה של פרשקובסקי."

בימים אלו החברה בונה פרויקטים בערים חיפה, רמלה, ראשון לציון, הרצליה, לוד, רחובות, תל אביב ובתקופה הקרובה בערים אשדוד, הרצליה, חיפה, באר יעקב, נתניה, חולון.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות