חברת האינשורטק קפיטולה השלימה סבב גיוס של 15.6 מיליון דולר

החברה פיתחה פלטפורמה מבוססת AI המחברת בין סוכני ביטוח מסחרי לבין חברות הביטוח; כספי הגיוס ישמש להאצת הצמיחה, המכירות ולהכפלת מספר העובדים במרכז הפיתוח בישראל
 | 
telegram

חברת האינשורטק הישראלית קפיטולה (Capitola) - שפיתחה פלטפורמת B2B המקשרת בין סוכני ביטוח מסחרי לבין חברות ביטוח - גייסה 15.6 מיליון דולר בסבב גיוס A בהובלת קרן ההון סיכון Munich Re Ventures. הטכנולוגיה של החברה נועדה לעשות שימוש בבינה מלאכותית כדי לזהות ולאפיין, בין היתר, את אופי הסיכון המועדף על חברות הביטוח ועל ידי כך לייעל ולהוזיל את תהליך בניית הפוליסה עבור סוכני הביטוח ולקוחותיהם המסחריים.

כספי הגיוס ישמשו להאצת הצמיחה של הפלטפורמה והגדלת המכירות בארה"ב, כמו גם להרחבת מרכז הפיתוח של החברה בתל אביב והכפלת מספר העובדים של החברה במהלך השנה הקרובה. סבב הגיוס הנוכחי מתווסף לגיוס סיד של 5 מיליון דולר, אותו הובילה בשנת 2021 קרן ההון סיכון VenturesLightspeed שהשתתפה גם בסבב הנוכחי. עוד השתתפו בסיבוב הנוכחי קרן TriVentures, ודמויות בכירות מתעשיית הביטוח בארה״ב.

חברת קפיטולה הוקמה ב-2021 על ידי סיון אירם (מנכ״ל), נאור רוזנברג (CTO) ועמית בן נתן (CPO). בחברה, אשר בסיסה בעמק הסיליקון בקליפורניה ומרכז הפיתוח שלה בתל אביב, יש כיום 20 עובדים.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

סיון אירם, שותף-מייסד ומנכ״ל קפיטולה: "תעשיית הביטוח התפתחה מאוד מבחינה טכנולוגית בשנים האחרונות, אך לא הושקעה מספיק תשומת לב בייעול עבודתם של סוכני הביטוח ובכלי העבודה העומדים לרשותם. כיום, סוכני ביטוח שמבקשים להנפיק פוליסת ביטוח ללקוח מסחרי, נדרשים לפנות ידנית למספר רב של חברות, להגיש מסמכים, להשוות מחירים, לקבל דחיות בדרך ולבסוף להסתפק במוצר שאינו אופטימלי בהתאמתו לצורכי הלקוח. הפלטפורמה שלנו מייעלת משמעותית את התהליך באמצעות שימוש באוטומציה ובינה מלאכותית, באופן שמאפשר לסוכני הביטוח להתפנות לעיסוק העיקרי שלהם - והוא מתן ייעוץ ושירות ללקוחות הקצה. אנו רואים עניין רב בפלטפורמה של Capitola, הן מצד סוכנויות ביטוח גדולות בארה"ב והן מצד חברות הביטוח, שמבקשות להצטרף למהפכה שאנו מובילים".

ראש תחום החדשנות של חברת ביטוח המשנה מיוניק ריי בישראל, דיקלה וגנר: "במקרה של ביטוחים גדולים, הסיכון מתחלק בין מספר שחקנים. השנה היתה שנה לא קלה לאינשורטקים הישראלים והעולמיים, כמו ליתר הסקטורים בתעשיה, עם זאת בהחלט הטרנדים שנראה השנה הם התחזקות המרקטפלייס- כלומר זירה של ביקוש והיצע כמו כן התחזקות הברוקרים והסוכנים בזכות חזרה לערוצי ההפצה המסורתיים".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות