איילנד גייסה 5.8 מיליון דולר להאצת עסקאות בין אנשי מכירות ולקוחות B2B

אליינד שואפת לייעל את תהליכי העבודה המיושנים, המקשים על סגירת עסקאות בין חברות שונות; החברה פיתחה מערכת ראשונה מסוגה שמקצרת את זמני ניהול העסקה ב-45% ומובילה לעלייה משמעותית באחוז העסקאות שנסגרות בהצלחה
 | 
telegram

חברת אליינד (Aligned), שפיתחה את מערכת סגירת העסקאות הראשונה מסוגה עבור עולמות ה-B2B, גייסה 5.8 מיליון דולר בהובלת הקרנות Hez Ventures ו-NFX, יחד עם משקיעי אנג'ל ומשקיעים נוספים.

בחברה אומרים כי הגישה החדישה והשיתופית שלהם מתחילה עידן חדש של קניה ומכירה בעולמות ה-B2B. במערכת שפיתחו ניתן לייצר פרופילים הזמינים באופן ציבורי לכולם, חיבורים עם לקוחות פוטנציאליים וביצוע של כל האספקטים הנדרשים לעסקה ישירות בתוך המערכת, תוך בניית אמינות רבה ואפקט רשת.

על אף הדיגיטציה המואצת של העולם העסקי, האופן שבו רוכשים ומוכרים בעולם ה-B2B נשאר ללא שינוי מהותי, ועדיין מורכב מאינסוף התכתבויות במיילים, קבצים מצורפים, ולינקים למצגות וקבצי אקסל. התוצאה היא חוויית קנייה מתסכלת ופחות עסקאות שנסגרות. לפי חברת Gartner, כ-77% מהלקוחות בעולם ה-B2B סיפרו כי הרכישה שביצעו לאחרונה הייתה מורכבת או קשה בגלל תהליך המכירה.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

כדי "להציל" עסקאות ולהעלות את אחוזי סגירת העסקאות, Aligned פיתחה מערכת שנועדה לטפח שיתופי פעולה יעילים יותר לאורך כל שלבי העסקה ומייצרת חווית קנייה אופטימלית. מטרת החברה היא לסדר מחדש את הדרך שבה לקוחות ואנשי מכירות עובדים יחד בתהליכי B2B, דרך הפעלת חדרים דיגיטליים, בהם הצדדים ישתפו מסמכים, יתאמו את צירי הזמן וקצב התקדמות השלבים בעסקה ויוכלו לנהל את התהליך יותר בקלות אל מול כל המעורבים בעסקה לקראת חתימה. בנוסף, באמצעות הדאטה שנאספת, Aligned יוצרת תובנות שיעזרו למוכרים להגיע לנהל את העסקאות שלהם בצורה חכמה ולא "כפעולה מהבטן".

בכספים שגייסה החברה, יחד עם גידול באלפי המשתמשים והחברות החדשות המצטרפות כל חודש, תשתמש Aligned על מנת להמשיך ולהגדיל את צוות העובדים שלה, לפתח שיטות אנליטיות חדשניות לעסקאות דרך שימוש בבינה מלאכותית בפלטפורמה שפיתחה, ותמשיך בפיתוח הרשת הראשונה של "קניה ומכירה" דרך B2B.

גל אגא, מנכ"ל ומייסד-שותף של חברת Aligned: "קנייה ומכירה בעולמות ה-B2B זהו תהליך כאותי וארוך הכולל מספר גדול של מקבלי החלטות ולעיתים קרובות חודשים של מיילים מאחד לשני, עם הרבה שטחים מתים ועניינים שצריך לטפל בהם. הזמן בו אנו נמצאים מהווה הזדמנות לשינוי כללי המשחק, כך שנוכל לעשות מה שחברות כמו Slack או Zoom עשו לאופן שבו אנחנו מתקשרים כיום. במקרה של חברת Aligned, המטרה היא להפוך קנייה ומכירה לאפקטיבית יותר עבור שני הצדדים, ואפילו לתהליך מהנה. אנחנו נלהבים להוביל את השינוי להפיכת חוויית הקנייה והמכירה לחסרת חיכוכים, לשיתופית ויעילה".

ג'יימס קורייר, שותף-מנהל בקרן ההשקעות NFX: "חברת Aligned זיהתה פער משמעותי בשוק מכירות הטכנולוגיה, המצריך את הצדדים למצוא פתרון לשיתוף פעולה אפקטיבי יותר, שיאפשר לצדדים להתמקד במטרותיהם לטווח הארוך. חברת Aligned נכנסה לשורש העניין בכל הקשור לחוסר יעילות בתהליך מכירה בעולמות ה-B2B, באמצעות יצירת המערכת הראשונה, והיחידה מסוגה, הממוקדת בשיפור חווית הקונה. החברה סוללת את הדרך לשלב הבא באינטראקציה בין מוכרים וקונים".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות