גוגל מכריזה על שורה של כלים לסיוע לארגונים בהטמעת בינה מלאכותית
גוגל מפרסמת היום שורה של צעדים שנועדו לעזור לארגונים להאיץ את הבינה המלאכותית שלהם, לבנות ולהפעיל בינה מלאכותית גנרטיבית. בין היתר מציעים בחברה גישה מורחבת לטכנולוגיות שלה, מגוון תוכניות הדרכה וייעוץ חדשות, הנחיות שימוש למקרים ספציפיים ואקו סיסטם שהולך וגדל, במטרה לסייע לארגונים לבנות ולהפעיל בינה מלאכותית גנרטיבית.
בגוגל מכריזים היום על זמינות כללית של תמיכה בבינה מלאכותית גנרטיבית ב-Vertex AI, פלטפורמת הפיתוח שלהם ללמידת מכונה. עם הכרזה זו, Model Garden (המספק כתובת לחיפוש מגוון רחב של מודלים) מספק כעת גישה ליותר מ-60 מודלי יסוד, הן מ-Google והן משותפים, מה שמאפשר למשתמשים לבחור את המודל הטוב ביותר כדי לסייע באופטימיזציה של עלות ופונקציונליות עבור השימושים שלהם. בנוסף, Generative AI Studio כולל סט מורחב של כלים לכוונון, התאמה אישית, פריסה וניהול של מודלים המצויים בייצור.
בנוסף, בחברה משיקים Duet AI עבור Google Workspace Enterprise, המטמיע את הכוח של בינה מלאכותית יצירתית ברחבי Workspace כדי לעזור לאנשים "לכתוב, לדמיין, לארגן, לשפר תהליכי עבודה, לקיים פגישות עשירות יותר ועוד הרבה יותר". לאחר שילוב משוב מאלפי ארגונים ומאות אלפי משתמשים הרשומים ב-Workspace Labs, Duet AI עבור Google Workspace Enterprise זמין כעת להזמנה מוקדמת ולשימוש בהמשך השנה בכל האזורים שבהם Workspace נמכר.
כמו כן, בחברה מציגים שלוש דרכים חדשות לעזור לארגונים להאיץ את מסעות הבינה המלאכותית שלהם. ראשית, Google Cloud Consulting משיקה סדרה של מסעות למידה המיועדים לקהלים שונים, וזמינים ללא עלות. החברה תציע הכשרה שנועדה לעזור למנהלים בארגונים ברמת c-suite בחברות גלובליות מובילות ליהנות ממלוא היתרונות של בינה מלאכותית גנרטיבית, תוך שמירה על פיתוח ופריסה אחראיים. באופן רחב יותר, תציע החברה מספר מסלולי למידה לפי דרישה ותוכניות הכשרה שיהיו פתוחות ללקוחות ולשותפים של Google Cloud, כמו גם למומחים טכנולוגים בקהילת המפתחים.
שנית, גוגל משיקה הצעות חדשות של ייעוץ בנושאי בינה מלאכותית גנרטיבית כדי לסייע ללקוחות להפעיל את פריסת ה-AI שלהם. ההצעות עוזרות ללקוחות להשתמש בבינה מלאכותית כדי לגלות מגמות בתוך נתוני החברה שלהם באמצעות מנועי חיפוש משופרים מבוססי בינה מלאכותית וטכנולוגיה מסייעת כדי לסכם מידע מכמויות גדולות של תוכן, לבצע אוטומציה של תהליכים עסקיים יקרים וגוזלי זמן, וכן לסייע ביצירת תוכן חדש ומותאם אישית. ההצעות החדשות הללו יכולות להעניק ללקוחות חוויות מעשית עם פתרונות AI מוכנים לייצור ומתואמים לשימוש מעשי בארגונים שלהם, תוך שימוש בנתונים שלהם. הם נועדו לעזור לארגונים ליישם במהירות פתרונות בינה מלאכותית גנרטיבית הרלוונטיים לעסקים שלהם.
לבסוף, הם בוחרים לפרסם סט הנחיות שימוש ותהליכי עבודה מוכוונים עסקית עבור מגוון תהליכים עסקיים ושימושים ספציפיים לתעשייה. ההנחיות הראשוניות תוכננו לעזור ללקוחות להזניק את עבודת הבינה המלאכותית שלהם, כוללות מסגרות לתהליכים עסקיים כגון שיפור יעילות מפתחים והאצת יצירת תוכן בשיווק, לשימושים בתעשיית השירותים הפיננסיים, קמעונאות, רכב, בריאות ומדיה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה