הרשת החברתית הישראלית "דרימז" גייסה 6 מיליון שקל
הרשת החברתית הישראלית "דרימז" (DREEMZ) שמסייעת לגולשים להגשים את חלומותיהם, השלימה גיוס של כ-6 מיליון שקל, ממאות משקיעים קטנים ובינוניים, באמצעות פלטפורמת גיוס המונים. יובל מנצורה, מייסד הרשת: "אמרו לנו שהשוק בעייתי בגלל המהפכה המשפטית והמשבר הכלכלי.
"דרימז", אשר הושקה לפני כשנה, מבקשת לגייס את היכולות של הציבור לטובת הגשמה עצמית והגשמת חלומות. הרשת, מאפשרת לגולשים להעלות סרטונים בהם הם חושפים את חלומותיהם, באמצעות בינה מלאכותית אאשר יוצרת עבורם אבני דרך להגשמת החלומות, ורותמת את הערבות ההדדית של החברים ברשת לתמיכה מוראלית וטכנית כל הדרך להבאת החלום למציאות.
הרשת החברתית שפיתחה החברה בנויה על כך שהמשתמשים משתפים את החלום שלהם בסרטון קצר, ובינה מלאכותית עוזרת להם לפרק אותה לאבני דרך, והם משתפים את הדרך לחלום באמצעות סרטונים עד הגשמתו. "הרשת החברתית שמה לעצמה מטרה לאפשר למיליוני אנשים להגשים את חלומם ולעזור לאחרים בתהליך, במסגרת המהפכה שתופסת שהרשתות החברתיות צריכות לשרת אותנו ולא להפך, כפי שמתרחש היום".
לדברי החברה נכון להיום אלפי גולשים העלו חלומות ואף הגשימו אותם. בין היתר הגשימו מספר גולשים את חלומם לצאת לטיול בעולם עם בני משפחתם, לרוץ מרתון ואפילו ליצור גבינה טבעונית במעבדה. ישנם לא מעט חלומות אחרים ומרגשים נוספים ב"דרימז" – גולשת ששיתפה באומץ את חלומה להחלים מסרטן נגד כל הסיכויים, גולש שיוזם שרשרת אנושית מתל אביב לירושלים על מנת להגביר את האחדות, וגולשת שמספרת על חלומה לאמץ ילד וחושפת את העוקבים בתהליך המפרך, שלרוב אינו נחשף לציבור הרחב.
לפני מספר חודשים החלו ב"דרימז" בהליך גיוס ההמונים, בו לקחו חלק מעל 500 משקיעים בינוניים וקטנים שהביעו אמון ביוזמה של החברה. כעת מציבים בחברה כיעד, חדירה לשוק הישראלי והגעה ל-100 אלף משתמשים בישראל, לצד יציאה לשוק הבינלאומי בדגש על ארצות הברית. עם תום גיוס ההמונים מתכוונים בחברת הסטרטאפ הישראלית לגייס כספים נוספים מקרנות סיכון, כבר בחודשים הקרובים. היעד של "דרימז" הינו להגיע למיליון משתמשים ברשת החברתית עד 2025.
יובל מנצורה מייסד ומנכ"ל "דרימז": "לאורך כל הגיוס אנשים אמרו לי שהשוק בירידה, שיש משבר כלכלי, מיתון, אינפלציה והזכירו את המהפכה המשפטית. דרשתי מהם לא לדבר על זה, זה לא מעניין. החברה שלנו קיבלה החלטה אסטרטגית שהיא לא מצטרפת לשוק או לאינפלציה. הרעיון מאחורי 'דרימז' הוא לחלום הכי גבוה, להתעלם לרגע מהמציאות, להציב את היעד ולבנות את הדרך. אנשים כל הזמן מספרים לעצמם למה הם לא יכולים להגיע להישגים, אבל אנחנו רוצים להתחיל לומר 'למה כן'. במקום להיות מושפע מהמציאות אנחנו יוצרים מציאות".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.רעיון מדהים ומנכ"ל נדירח.מ 28/06/2023 16:45הגב לתגובה זו0 0הרבה זמן אני בתעשייה ועוד לא נתקלתי במנכ"ל כל כך חדור חזון ומוטיבציה. שום דבר לא יכול עליו. צופה לו עתיד רחוקסגור