הסוף לציפור הכחולה: מאסק חשף את הולגו החדש של טוויטר

 | 
telegram

לאחר שאתמול עדכן את משתמשי טוויטר על כוונתו לשנות את שמה של הרשת החברתית שבבעלותו, היום פרסם אילון מאסק את הסמל החדש - האות "X" בצבע לבן על רקע שחור כתחליף לסמל הציפור הכחול המוכר.

לפני שעה קלה חשפו מאסק ומנכ"לית טוויטר, לינדה יאקרינו, את הלוגו החדש של פלטפורמת המדיה החברתית. "X כאן! בוא נעשה את זה", צייצה יאקרינו, שפרסמה גם תמונה של הלוגו המוקרן על משרדי החברה בסן פרנסיסקו. על אף שהציוצים של השניים מציגים את הלוגו החדש, הציפור הכחולה של טוויטר נותרה בפלטפורמה לפחות בשלב זה.
 

הלוגו החדש מגיע לאחר שאתמול צייץ מאסק, כי בכוונתו לשנות את הלוגו של טוויטר, ושאל את מיליוני העוקבים שלו אם הם מעדיפים גם לשנות את ערכת הצבעים של האתר מכחול לשחור. הוא הוסיף כי "בקרוב נתחיל להיפרד מהמותג טוויטר, ובהדרגה גם מכל הציפורים".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

מספר שבועות לפני השלמת רכישת טוויטר, בשנה שעברה, אמר מאסק כי רכישת החברה תזרז את שאיפתו ליצור "אפליקצייה של הכל" בשם "X" תוך שלוש עד חמש שנים. הוא אף השווה בעבר את התוכנית שלו ל-WeChat הסינית, המשלבת הודעות, פוסטים ותשלומים, במקום אחד. בשנת 1999, ייסד מאסק את x.com כבנק מקוון, שהפך מאוחר יותר ל-PayPal. ב-2017 רכש מאסק חזרה את הדומיין x.com בחזרה מ-PayPal, תוך שהוא מציין את ה"ערך הסנטימנטלי" של שהם. בעוד שהעמוד הרשמי של טוויטר בפלטפורמה שונה ל-"X", הדומיין x.com אינו פעיל.

"X הוא המצב העתידי של אינטראקטיביות בלתי מוגבלת - באודיו, וידאו, הודעות, תשלומים/בנקאות - יצירת שוק גלובלי לרעיונות, סחורות, ושירותים", צייצה יקארינו אתמול. השינוי מגיע לאחר תקופה קשה מאד עבור הרשת, בעקבות השינויים שהנהיג מאסק, אשר הביאו לצניחה בהכנסות, ולבריחה של מפרסמים ומשתמשים. לצורך שיפור מצב החברה גוייסה למשימה לינדה יאקרינו ראש מערך הפרסום לשעבר ב-NBCUniversal, שהחלה כמנכ"לית החברה בתחילת החדוש שעבר.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות