מצטרפת לזירה: טיקטוק תתמוך בפוסטים עם טקסט
בזמן שטוויטר עוברת מיתוג מחדש, הרשת החברתית טיקטוק (TikTok) הודיעה כי הפלטפורמה שלה תתאפשר למשתמשים להעלות פוסטים עם טקסט בלבד. ברקע, המאבק על ליבם של המשתמשים ברשתות החברתיות המבוססות על טקסט המתרחש, בין טוויטר לבין מטא, חברת האם של פייסבוק ואינסטגרם (באמצעות ת'רדס) .
על אף שהחלה כפלטפורמה להעלאת סרטוני וידאו קצרים, בשנה שעברה החליטה טיקטוק להוסיף תמיכה גם בתמונות סטילס, בניסיון לאתגר את המתחרה אינסטגרם. כעת, תוסיף הפלטפורמה אפשרות גם להעלאות תכנים טקסטואליים, דומים לאלו שעשויים לעלות בטוויטר (עכשיו X) ובת'רדס של מטא (Meta's Threads). על פי החברה, התוכנה החדשה, תאפשר ליוצרים לשתף את הסיפורים, השירים, המילים וכל תוכן כתוב אחר על גבי הפלטפורמה, ובכך תעניק להם דרך נוספת להביע את עצמם.
כעת בעת שהמשתמשים יפתחו את אפשרות ההעלאה באפליקציה (לחצן המצלמה), הם יוכלו לבחור מבין שלוש אפשרויות: תמונה, וידאו וטקסט. בחברה טוענים שגם הפוסטים המבוססים על טקסט יהיו אינטראקטיביים ודינמיים בדומה לפוסט וידאו או תמונה. המשתמשים יוכלו להוסיף מדבקות לפוסט שלהם, כמו גם עם תגיות האשטאגים, וצבעי רקע. בדומה לפוסטים של וידאו או תמונות, גם בפוסטים של הטקסט המשתמשים יוכלו לשמור את הטיוטות שלהם ולאחסן אותם לצד פוסטים אחרים שלא פורסמו, לטובת עריכה מאוחרת או מחיקה.
.
"ב-TikTok, אנחנו תמיד מחפשים להעצים את היוצרים והקהילה שלנו עם כלים חדשניים המעוררים ביטוי עצמי", נכתב בהודעת החברה. "היום אנחנו נרגשים להכריז על פורמט חדש ליצירת תוכן מבוסס טקסט, שמרחיב את האפשרויות ליוצרים לשתף את הרעיונות שלהם ולהביע את היצירתיות שלהם. עם פוסטים של טקסט, אנחנו מרחיבים את גבולות יצירת התוכן עבור כולם ב-TikTok, ומעניקים ליצירתיות הכתובה שראינו בתגובות, בכתוביות ובסרטונים מקום ייעודי לזרוח."
על אף שבעבר ההחלטה של טיקטוק להתחיל לתמוך בתמונות, זכתה לביקורות ולתהיות בנוגע לנחציות של המהלך, די במהרה הן הפכו לחלק בלתי נפרד מהאפליקציה. על כן, לא מן הנמנע שתהליך דומה יקרה גם הפעם, במיוחד מכיוון שחלק מהמשתמשים כבר מפרסמים תוכן מבוסס טקסט בפלטפורמה בצורה של סרטון או תמונה. התכונה החדשה רק מקלה על התהליך והופכת אותו לאינטואיטיבי יותר.
החליטה להוסיף תמיכה לפוסטים מבוססי טקסט, מגיעה בתקופה שבה טוויטר ממשיכה לקבל החלטות מפוקפקות, ולהציב מגבלות על משתמשים שאינם משלמים. ייתכן מאד, שטיקטוק מחפשת להפוך לבית עבור משתמשים שרוצים לפרסם תוכן מבוסס טקסט. מהלך דומה עשתה חברת מטא עם השקת אפליקציית ת'רדס מוקדם יותר החודש, תוך שהיא ממשיכה להגדיל את בסיס המשתמשים שלה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה