בשולי הדוחות: 2 מיליארד משתמשים חודשיים ביוטיוב שורטס
פלטפורמת סרטוני הווידאו הקצרים של גוגל, יוטיוב שורטס (YouTube Shorts) חצתה את רף 2 מיליארד המשתמשים החודשיים, מה שמציב אותה מעל המתחרות המובילות טיקטוק (TikTok) וריילס של אינסטגרם (Instagram Reels). זאת לאחר שבשנה שעברה הכריזה החברה כי חצתה את רף ה-1.5 מיליארד משתמשים חודשיים.
על פי דוחות הרבעון השני של 2023, שפורסמו אמש, יוטיוב הכניסה במהלך הרבעון 7.67 מיליארד דולר מפרסומות, תוך שהיא מכה את הצפי המוקדם של האנליסטים, ומציגה צמיחה של 4% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. בתקופה הקרובה תפעל החברה להרחיב את הכנסותיה מהפלטפורמה, בין היתר באמצעות שידורי משחקי הפוטבול של יום ראשון במסגרת ה-NFL בסתיו הקרוב.
עם זאת, החברה בחרה שלא לפרסם נתונים בנוגע לכמות מנויי הפרימיום בפלטפורמה לאחר בשבוע שעבר, העלתה את המחירים של תוכנית הפרימיום ב-2 דולר. בשנה שעברה, עדכנה החברה כי היא מחזיקה ב-80 מיליון משתמשים בתשלום ב-YouTube Premium ו-Music, אך לא סיפקה עדכון לגבי המספר במהלך שיחת הרווחים לאח פרסום תוצאות הרבעון השני של 2023.
לגוגל היו תוצאות רבעוניות חיוביות עם צמיחה בהכנסות ממודעות ומענן. החברה הכניסה 74.6 מיליארד דולר לרבעון שהסתיים, עלייה עליה של כ-7% בהשוואה לכ-69.7 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד, ומעל לצפי האנליסטים המוקדם להכנסות של 72.82 מיליארד דולר. בשורה התחתונה, דיווחה החברה על רווח נקי מתואם של 1.44 דולר למניה, קפיצה של 19% בהשוואה לרווח של 1.21 דולר למניה, וגבוה מצפי האנליסטים לרווח מתואם של 1.34 דולר למניה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה