בשולי הדוחות: 2 מיליארד משתמשים חודשיים ביוטיוב שורטס

פלטפורמת סרטוני הווידאו הקצרים של גוגל, עקפה את מתחרותיה אינסטגרם וטיקטוק, בזמן שבחברה פועלים להרחיב את אפיקי ההכנסה; עם זאת, החברה בחרה שלא לפרסם נתונים בנוגע לכמות מנויי הפרימיום בפלטפורמה
 | 
telegram

פלטפורמת סרטוני הווידאו הקצרים של גוגל, יוטיוב שורטס (YouTube Shorts) חצתה את רף 2 מיליארד המשתמשים החודשיים, מה שמציב אותה מעל המתחרות המובילות טיקטוק (TikTok) וריילס של אינסטגרם (Instagram Reels). זאת לאחר שבשנה שעברה הכריזה החברה כי חצתה את רף ה-1.5 מיליארד משתמשים חודשיים.

על פי דוחות הרבעון השני של 2023, שפורסמו אמש, יוטיוב הכניסה במהלך הרבעון 7.67 מיליארד דולר מפרסומות, תוך שהיא מכה את הצפי המוקדם של האנליסטים, ומציגה צמיחה של 4% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. בתקופה הקרובה תפעל החברה להרחיב את הכנסותיה מהפלטפורמה, בין היתר באמצעות שידורי משחקי הפוטבול של יום ראשון במסגרת ה-NFL בסתיו הקרוב.

עם זאת, החברה בחרה שלא לפרסם נתונים בנוגע לכמות מנויי הפרימיום בפלטפורמה לאחר בשבוע שעבר, העלתה את המחירים של תוכנית הפרימיום ב-2 דולר. בשנה שעברה, עדכנה החברה כי היא מחזיקה ב-80 מיליון משתמשים בתשלום ב-YouTube Premium ו-Music, אך לא סיפקה עדכון לגבי המספר במהלך שיחת הרווחים לאח פרסום תוצאות הרבעון השני של 2023. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

לגוגל היו תוצאות רבעוניות חיוביות עם צמיחה בהכנסות ממודעות ומענן. החברה הכניסה 74.6 מיליארד דולר לרבעון שהסתיים, עלייה  עליה של כ-7% בהשוואה לכ-69.7 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד, ומעל לצפי האנליסטים המוקדם להכנסות של 72.82 מיליארד דולר. בשורה התחתונה, דיווחה החברה על רווח נקי מתואם של 1.44 דולר למניה, קפיצה של 19% בהשוואה לרווח של 1.21 דולר למניה, וגבוה מצפי האנליסטים לרווח מתואם של 1.34 דולר למניה.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות