גריפ סקיוריטי, גייסה 41 מיליון דולר

ההשקעה הנוכחית נועדה לסייע לחברה להאיץ את פיתוח המוצר ואת ההתרחבות הגלובלית שלה; גייסה עד כה 66 מיליון דולר
 | 
telegram

גריפ סקיוריטי (Grip Security), גייסה 41 מיליון דולר בסבב B בהובלת Third Point Ventures. בסבב השתתפו משקיעת הסיד של החברה, קרן YL Ventures, וכן Intel Capital ו-The Syndicate Group. החברה, שנוסדה לפני כשנתיים וחצי, גייסה עד כה סכום כולל של 66 מיליון דולר. ההשקעה הנוכחית נועדה לסייע לחברה להאיץ את פיתוח המוצר ואת ההתרחבות הגלובלית שלה.

המוצר של גריפ נועד למפות ולהציג בפני מנהלי אבטחת מידע בארגונים את כל מאות ולעתים אלפי אפליקציות ה-SaaS הנמצאות בשימוש הארגון. הפלטפורמה מזהה יישומים, חשבונות פעילים וגם חשבונות רדומים בעלי גישה לא מפוקחת ומתמשכת לנתוני לקוחות. כיום ישנן למעלה מ-75 אלף אפליקציות SaaS בשוק, שבהן נאגרת כמות מידע משמעותית, ומספר ההרשאות הכוללות גישה לאפליקציות האלו גדל. המידע אינו מאוחסן בתוך הארגון אלא זז בקצב מהיר בענן, ולצוותי אבטחת המידע אין אפשרות אפקטיבית לדעת למי יש גישה למידע ואילו הרשאות חדשות התווספו. שימוש לא מבוקר באפליקציות SaaS גורם לאובדן שליטה על כמות המשתמשים הלא מפוקחים ובכך לחשיפת מאגרי המידע של הארגון לתקיפות.

המוצר של גריפ נועד לאפשר גילוי מהיר של איומים אלו, תיעדופם וניהול כלל תהליכי הטיפול והתיקון הנדרשים - כל זאת, בפלטפורמה אחת. החברה עושה שימוש בטכנולוגיה המבוססת על אבטחת זהויות, וכך נותנת לצוותי האבטחה כלי שמגן על השימוש השוטף באפליקציות הארגוניות בצורה פשוטה להטמעה. בשנה האחרונה נרשמה עלייה של כ-400% בהכנסות של החברה.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בין הלקוחות של גריפ נמצאים בנקים, בתי חולים, וגם חברות Fortune 500. משרדי החברה ממוקמים בישראל (תל אביב) ובארה"ב (בוסטון), ולחברה 75 עובדים בשני המוקדים. צוות ה-R&D של החברה נמצא בישראל והוא שילש את גודלו בשנה האחרונה על מנת לתמוך בצמיחה מואצת זו.

מנכ"ל גריפ, ליאור יערי: "הצמיחה המהירה שלנו, הן מבחינת גודל החברה, מספר הלקוחות ואיכות המוצר, היא תוצאה ישירה של צוות חזק טכנולוגית ומקצועית אשר שוקד על התאמת המוצר לצרכי השוק. וזו רק ההתחלה - אנו ננצל את ההון שגייסנו על מנת לממש את החזון שלנו, להגדיר ולהוביל את שוק ה-SaaS Security. לצורך כך אנחנו מתכננים להתרחב בישראל ובארה"ב בצוותי R&D וה-Go-to-Market שלנו".

ספיר הרוש, שותפה בקרן Third Point Ventures: "יש לקרן ניסיון של למעלה מ-20 שנה באיתור חברות הפותרות בעיות מהותיות עבור ארגונים גלובליים. אצל גריפ זיהינו את היכולת לפתור נקודת כאב מהמשמעותיות שיש כיום לצוותי האבטחה, ובעזרת הטכנולוגיה הייחודית שפיתחה, לספק מענה יעיל וקריטי לשורה ארוכה של לקוחות. מלבד כמות הלקוחות, גריפ עובדת עם ארגונים גלובליים שאנו אישית מכירים כמחמירים ותובעניים במיוחד בתחום האבטחה, והיכולת שלה לזכות באמונם לאורך זמן מרשימה ביותר על אף היותה חברה הנמצאת בשלב הצמיחה המוקדמת".

עופר שרייבר, שותף בכיר בקרן YL Ventures אשר הובילה את סבב הסיד של גריפ והשתתפה בסבבי ה-A וה-B שלה: "גריפ מוכיחה שגם בתקופות מאתגרות, חברה שיש לה מוצר חזק שנותן מענה אמיתי לבעיות אקוטיות יכולה לשגשג. היזמים השכילו לפתור בעיה שכל חברה, גדולה כקטנה, סובלת ממנה - האתגר שבאבטחת השימוש הגובר באפליקציות SaaS בארגונים - ולכן המוצר מצליח גם בהיקפים גדולים. אין לנו ספק שגריפ תמשיך לצמוח ולהוביל בתחומה".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות