אחרי ביטול העסקה עם אינטל: טאואר מודיעה על חיישן חדש
טאואר בשיתוף עם TriEye מודיעה על חיישן חדש לתמיכה במערכות הבטיחות ברכב. החיישן מתבסס על גלי אינפרא אדום בגלים קצרים ויתמחה באספקת תמונה טובה יותר למערכות הבטיחות בתנאי ראות קשים כמו ערפל, אבק או עשן. חיישנים מהסוג הזה קיימים בשוק אך החיישן החדש מציע ביצועים גבוהים יותר בעלויות ייצור נמוכות יותר. החברה צופה שהחיישן יסייע באופן ניכר לשוק הרכב בכלל ולשוק הרכבים האוטונומיים בפרט.
ד"ר אבי שטרום, סמנכ"ל בכיר בטאואר: "שיתוף הפעולה עם צוות החדשנות של TriEye בתחום פתרונות החיישן בספקטרום האינפרא-אדום היה תהליך פורה במיוחד. אנחנו בטוחים שחיישן מתקדם זה עם מאפייניו המובילים והבולטים, מניח בסיס פורה לפיתוחים עתידיים ויתרום רבות לשוק."
כאמור מוקדם יותר החודש ביטלה אינטל את הרכישה מצדה של חברת טאואר לאחר שהרגולטור הסיני לא אישר את העסקה, למרות שהיא ידועה כבר שנה וחצי, במסגרת המלחמה הקרה המתמשכת בין ארה"ב לסין בתחום המוליכים למחצה. האישור הסיני נדרש מאחר ולאינטל יש פעילות רחבה בסין ומול גופים וחברות סיניים, ועל פי ההסכמים מול הממשל בסין היא צריכה את אישורם במקרה של רכישות מסוג זה.
למרות הביטול, אינטל רמזה על המשך פעילות עם טאואר, כשאר מנכ"ל אינטל, פט גלסינגר, אמר לאחר ביטול העסקה: "אינטל תשאף לחפש הזדמנויות לעבוד עם טאואר בעתיד". זה רמז עבה - אם אתה לא יכול לקנות את החברה, לפחות תשתף פעולה ותדע לנצל את היכולות שלה בדרך אחרת. זה גם הגיוני, בכל זאת, לפי דיווחים בחו"ל לטאואר היה נתח שוק של 1% מעסקי ייצור השבבים. ובעוד ארה"ב רואה באינטל כמאין זרוע שלה, יכול להיות שהקרב הקטן בתוך המערכה הגדולה בין ארה"ב לסין עוד לא נגמר.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.טאואר - הזדמנות קניה שלא תחזורשלומי 02/09/2023 09:56הגב לתגובה זו0 0המניה עם פוטנציאל לטיסה נעימה של 40-50% בטווח של חודש-חודשיים. טיסה נעימה למחזיקים, וכמובן לאלו שהספיקו להצטרף לחגיגהסגור