סטארטאפ הקמעונאות הרמוניה השלים סבב גיוס של 20 מיליון דולר

הסטארט-אפ הישראלי אשר פיתח פלטפורמת קמעונאות מבוססת בינה מלאכותית, השלים את סבב הגיוס שנערך בהובלת Bright Pixel Capital
 | 
telegram

הסטארט-אפ הישראלי הרמוניה (Harmonya), אשר פיתח פלטפורמת קמעונאות מבוססת בינה מלאכותית (AI), השלים סבב גיוס ראשון (A) בהיקף כולל של 20 מיליון דולר בהובלת Bright Pixel Capital, כאשר בסך הכל הושקעו בחברה עד כה כ-25 מיליון דולר.

הרמוניה הוקמה בשנת 2021 על ידי ג'ם קנט, המכהן כמנכ"ל (CEO), דימה מחלין, המשמש כסמנכ"ל טכנולוגיה (CTO) ורן עציון, המשמש כסמנכ״ל פיתוח המוצר (CPO). החברה במועסקים כיום כ-30 עובדים (מרביתם בישראל), פיתח פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית האוספת נתונים על מוצרי צריכה בסיסיים ומנגישה אותם לקמעונאים ויצרנים תוך שהיא מספקת פרספקטיבה מלאה לשלל מאפייניהם ותכונותיהם, כמו גם מזהה טרנדים ומציפה תובנות המאפשרות שיפור אסטרטגיות מכירה וצמיחה.

הטכנולוגיה של החברה אוספת מידע על כל מוצר בודד ממיליוני רישומי מוצרים מקוונים הנגישים לציבור דוגמת אתרי רשתות שיווק, זירות סחר וכו'. לאחר שלב האיסוף, סדרה של מודלי בינה מלאכותית (לרבות LLMs - מודלי שפה גדולים) שפיתחה החברה, שאומנו על מידע טקסטואלי מעולם הקמעונאות (כגון רכיבים, ערכים תזונתיים, ביקורות משתמשים וכו׳), מזהים את המוצר במקורות השונים ומאחדים את המידע סביבו לתמונה הרמונית אחת. לאחר מכן, מודלים אלו מחלצים ומנגישים ללקוח הקמעונאי או ליצרן את מכלול המאפיינים הרלוונטיים להם בהקשר למוצר. אותם מודלים מחלצים מאפיינים כדוגמת טעמים, ריחות, רכיבים, דיאטות, העדפות שונות, פעילויות שמתקשרות למוצר, מטרות השימוש במוצר, יתרונותיו, מוצרים נלווים וכו'. המודל העסקי של Harmonya מבוסס על מכירה של רישיון שימוש בפלטפורמה באופן מקיף כמו גם מתן גישה ל-API שמעשיר את המידע על המוצר הספציפי. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

רן עציון, סמנכ"ל פיתוח מוצר בהרמוניה: "בשנים האחרונות למדנו להכיר לעומק את האתגרים והפערים שיצרנים וקמעונאים חווים סביב ניהול וארגון המידע על מוצרים, שהוא למעשה הבסיס באפשרות לספק חווית קניה מוצלחת ללקוחות ובהבנה של מגמות צרכניות. הרגשנו שיש הזדמנות אמיתית למנף את השינוי העצום בעולם עיבוד השפה הטבעית ולשלב אותו עם המידע העשיר שזמין על מוצרים ברשת כדי לספק שכבת מידע סביב מוצרים שיצרנים וקמעונאים טרם נחשפו אליה.  ההשקעה תאפשר לנו להתאים את הפתרונות שלנו לאזורים חדשים בעולמות הקמעונאות ולהרחיב קהל היצרנים והקמעונאים שאנחנו משרתים." 

יובל שחר, שותף מנהל בקבוצת Team8: "קשריה הקרובים של-Team8 עם כמה מהיצרנים והקמעונאים המובילים בעולם, אפשר ליזמים ולנו להבין לעומק את הפערים בעולם המידע בתעשיית הקמעונאות והמחיש את הצורך המובהק בחברה, שתייצר שכבה חדשה של מידע על מוצרים באמצעות שימוש ביכולות מתקדמות של בינה מלאכותית. Harmonya בנתה פלטפורמה שעונה בדיוק על הצורך הזה, ואנו שמחים לצאת למסע ביחד עם צוות החברה בכדי לסייע לקמעונאים וליצרניים לקבל פרספקטיבה ממוקדת בצרכן דרך מידע מדויק יותר על מוצרים, וכך לייעל תהליכים כדי לייצר צמיחה משמעותית של מותגים, שווקים וקטגוריות מוצרים.״

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות