טיקטוק
צילום: Olivier Bergeron, Unsplash

טיקטוק מכוונת לנפח מכירות של 17.5 מיליארד דולר בארה"ב - פי 10 מהמצב הנוכחי

אפליקציית טיקטוק הורדה 672 מיליון פעמים ב-2022, מה שהפך אותה לאפליקציה שהורדה הכי הרבה פעמים; החברה הגיעה ב-2023 ל-1.5 מיליארד משתמשים, גידול של 16% משנת 2022.
אדיר בן עמי | (2)

הרשת החברתית שכבשה את דור ה-Z , טיקטוק, נמצאת במקום השישי בעולם ברשימת הרשתות החברתיות הכי פופולריות ומודיעה היום כי היא מכוונת להגדיל את נפח הסחורה בחנות שלה בארה"ב ל-17.5 מיליארד דולר.

טיקטוק מאפשרת למוכרים למכור מוצרים דרך הרשת החברתית שלה ומעוניינת להתחרות מול ענקית הקמעונאות אמזון וכן חברות סיניות כמו Temu ושיין שהפכו גם הן לפופולריות בארה"ב. היתרון של טיקטוק לעומת האחרות הוא שהיא מחזיקה ברשת חברתית פופולרית אותה היא יכולה למנף כדי להגיע לקונים. החברה הייתה בדרך לצבור כ-20 מיליארד דולר בשווי סחורה עולמית ברוטו בשנה שעברה וכעת היא מעוניינת להביא את ההצלחה הזו גם לארה"ב. החברה צפויה גם להיכנס לאמריקה הלטינית החודשים הקרובים.   

במהלך עונת הבלק פריידי והסייבר מאנדיי בנובמבר, יותר מ-5 מיליון לקוחות חדשים רכשו משהו דרך החנויות של טיקטוק. החברה מתכננת להגדיל את העמלה אותה היא גובה על כל פריט ל-8% מ-2%. כדאי לציין שהעמלה הזו עדיין נמוכה במידה ניכרת מהעמלות אותן אמזון גובה מהמוכרים של כ-15%. 

כמה סטטיסטיקות: אפליקציית טיקטוק הורדה 672 מיליון פעמים ב-2022, מה שהפך אותה לאפליקציה שהורדה הכי הרבה פעמים. החברה הגיעה ב-2023 ל-1.5 מיליארד משתמשים, גידול של 16% משנת 2022. המדינה עם הכי הרבה משתמשים פעילים ברשת החברתית היא ארה"ב עם כ-150 מיליון משתמשים, כשאחריה נמצאות אינדונזיה וברזיל. כ-38.5% ממשתמשי טיקטוק הם בגילאים 18-24, כאשר כ-55.3% מסך המשתמשים הן נשים. 

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    דוד 05/01/2024 04:18
    הגב לתגובה זו
    הסינים לא נותנים לפייסבוק וגוגל להיכנס , יש להם רשתות משלהם. אבל האמריקנים המטומטמים מאפשרים לסינים חופשי
  • 1.
    סין כבשה את ארה"ב (ל"ת)
    99 04/01/2024 22:51
    הגב לתגובה זו