סיילספורס משיקה את Slack AI

 | 
telegram

סיילספורס מכריזה על השקת Slack AI, ליצירת חווית בינה מלאכותית מהימנה ואינטואיטיבית הזמינה ישירות בפלטפורמת סלאק. לקוחות יוכלו לנצל בקלות את הידע הקולקטיבי הקיים בסלאק באמצעות חוויות מודרכות לחיפוש מופעל בינה מלאכותית, תקצירי ערוצים, סיכומי שיחות ועוד. יכולות אלו יאפשרו ללקוחות למצוא תשובות, לזקק ידע ולהצית רעיונות מהר יותר.

החל מהיום, יכולות החיפוש והסיכום של Slack AI יוכלו לעזור ללקוחות למצוא ולצרוך כמויות גדולות של מידע בקלות. משתמשים יכולים להפעיל יכולות חדשות אלו באמצעות אינטראקציות מונחות והקשריות, ללא צורך בלימוד מיומנויות חדשות. מעבר לכך, כל המידע מאובטח ומותאם אישית למשתמש.

עם Slack AI, לקוחות יוכלו:

כותרת ראשית

- כל הכותרות

לשאול שאלה בשיחה ולקבל תשובה תמציתית על סמך הודעות סלאק רלוונטיות. כמו כן, משתמשים יוכלו למצוא את מה שהם צריכים מהר יותר, בין אם הם רוצים ללמוד על קמפיין שיווקי חדש, להתעדכן במדיניות החברה, לקבל תובנות לגבי החלטות קודמות מהקשר היסטורי או להבין נושאים שונים לא מוכרים.

משתמשים יוכלו להתעדכן בהודעות שלא נקראו, לסכם את שבעת הימים האחרונים או להגדיר טווח תאריכים מותאם אישית לסיכום. כך למשל, משתמשים יוכלו להתעדכן במהירות לאחר היעדרות ארוכה מהעבודה, להתעדכן בפרויקט חדש, או להציע פתרון לבעיות במהירות.

משתמשים יוכלו לקבל תמצית של שיחה ארוכה בלחיצה אחת, ומקורות ברורים כלולים בכל תקציר, המאפשרים למשתמשים לצלול עמוק יותר לתוך גולת הכותרת. משתמשים יוכלו לסכם באופן מיידי את ראשי הפרקים בשיחה ואת השלבים הבאים מתוך שרשור שיחות ארוך, להתעדכן בכרטיס שירות לקוחות, או להתעדכן בפעילות של הצוות כדי לקבל מבט ממעוף הציפור על סדרי עדיפויות.

דגמי השפה הגדולים (LLMs) של Slack AI נמצאים כבר בתוך סלאק מה שמבטיח שנתוני לקוחות נשארים "בתוך הבית" ובשימוש בלעדי של אותו ארגון. נתוני הלקוחות נשארים מוצנעים ולא ישמשו לשירותי לקוחות אחרים, במישרין או בעקיפין.

כמו כן, Slack AI אינו משתמש בנתוני לקוחות למטרות הדרכה של LLM. והתוצאות שנוצרות מסיכומים ותכונות חיפוש של Slack AI גלויות רק למשתמש שביקש אותן. התוצאות אינן משותפות בסלאק או כל משתמש אחר, אלא אם המשתמש מחליט לשתף אותן.

בימים אלו סלאק חוגג 10 שנים להיווסדו, ונמצא כיום בפתחו של פרק חדש ומדהים מלא בצמיחה, חדשנות מוצרית ושיתופי פעולה. מה שהתחיל כמשחק מחשב מרובה משתתפים בשם Glitch הפך לפלטפורמה מופעלת על ידי AI לעבודה, שמקדמת צמיחה בכל תחום עסקי עם שיחות, אוטומציות ויכולת פרודוקטיבית.

"בעשור האחרון, סלאק חולל מהפכה בדרך שבה אנו עובדים, והפגיש אנשים, אפליקציות ומערכות במקום אחד", אמרה דניס דרסר, מנכ"לית סלאק. "עם Slack AI, אנחנו נרגשים לקחת את השינוי הזה לשלב הבא. יכולות הבינה המלאכותית החדשות הללו מעצימות את הלקוחות שלנו לגשת לידע הקולקטיבי בתוך סלאק כדי שיוכלו לעבוד בצורה חכמה יותר, לנוע מהר יותר ולהשקיע את זמנם בדברים שמעוררים חדשנות וצמיחה אמיתית. בעידן של בינה מלאכותית, סלאק היא הפלטפורמה האמינה שמחברת כל חלק בעסק כדי להגביר את הפרודוקטיביות של הצוות".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות