אמזון משיקה צ'טבוט AI חדש עבור המוכרים שלה
ענקית המסחר המקוון אמזון AMAZON -4.19% AMAZON 202.61 -4.19% סגירה:0 פתיחה:206.77 גבוה:207.3 נמוך:199.62 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הכריזה על השקת אפליקציית בינה מלאכותית חדשנית בשם אמיליה, המיועדת לסייע למוכרים העצמאיים בפלטפורמה שלה. המערכת החדשה נועדה לספק פתרונות מיידיים במגוון תחומים, כולל ניתוח מדדי מכירות, ניהול מלאי ופרסום מוצרים.
אמיליה מסוגלת לענות על שאלות רחבות כגון כיצד להתכונן לעונת החגים או כיצד העסק של המוכר מתפקד, תוך הצגת נתונים על יחידות שנמכרו ותנועת גולשים באתר. בעתיד, צפויה המערכת לסייע בפתרון בעיות מורכבות יותר, כמו טיפול במשלוחים מעוכבים, ללא צורך בהתערבות אנושית נוספת.
דרמש מהטה, סגן נשיא לשירותי שותפים למכירות עולמיים באמזון, הסביר כי אמיליה נועדה להעניק למוכרים "מומחה אישי משלהם במכירות באמזון". המערכת תספק ידע מעמיק בכל ההיבטים המרכזיים של ניהול עסק מכירות באתר.
ההשקה של אמיליה מגיעה בעקבות הכרזות קודמות של אמזון על פיתוחים בתחום הבינה המלאכותית, כולל מנוע החיפוש רופוס והשדרוג של העוזרת הקולית אלכסה. החברה הגדילה את השקעותיה בבינה מלאכותית ברבעון השני של השנה, עם הוצאות הון של כ-16.5 מיליארד דולר.
עם זאת, אמזון מכירה באתגרים הפוטנציאליים של טכנולוגיית הבינה המלאכותית. מהטה ציין כי אמיליה עלולה "להזות" (להמציא תשובות) במקרים מסוימים, ואמזון תטפל בבעיות אלו בהתאם לחומרתן. הוא הדגיש כי אין תוכניות להציע פרסומות בתוך אמיליה, וכי השירות לא יהיה זמין במתכונתו הנוכחית למותגים גדולים כמו יוניליבר.
בשלב הראשון, אמיליה תהיה זמינה רק לקבוצה קטנה של מוכרים ורק באנגלית. אמזון מתכננת להרחיב את הגישה לשירות לכמעט כל המוכרים בארה"ב במהלך החודש הקרוב. צעד זה משקף את המאמצים המתמשכים של אמזון לשפר את חוויית המוכרים ולייעל את תהליכי המכירה בפלטפורמה שלה, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה