הסטארטאפ סטיג גייס 17.5 מיליון דולר

הסטארטאפ שפיתח פלטפורמה המאפשרת לראשונה בנייה של מודלים לתימחור שירותי SaaS השלים את סבב הגיוס (A) בהובלת Red Dot Capital Partners;  הסבב מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-24 מיליון דולר
 | 
telegram

חברת הסטארטאפ סטיג (Stigg), שפיתחה ומנהלת פלטפורמה לתמחור דינאמי של מוצרי תוכנה, השלימה סיבוב גיוס (A) בהיקף של 17.5 מיליון דולר. הסיבוב הובל על ידי קרן Red Dot Capital Partners ובהשתתפות הקרנות Unusual Ventures, Emerge Ventures, Redseed ו-Cerca Partners. סיבוב הגיוס מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-24 מיליון דולר.

סטיג, שהוקמה בשנת 2021 על ידי דור ששון (מנכ"ל) ואנטון זגרבלני (CTO), פיתחה ומנהלת פלטפורמה לחברות B2B SaaS המאפשרת למפתחים לבצע שינויים בתמחור המוצרים שלהן, מבלי לחשוש מהתהליכים הרבים שהן היו צריכות לבצע. הפתרון מבוסס על API שסטיג פיתחה עבור חברות, שאותו מטמיעים המפתחים ומתחבר מצד אחד לאפליקציה ולחווית משתמש הקצה, ומהצד השני למערכות הסליקה, ניהול הלקוחות ולעמוד התמחור של החברה באתר.

לדברי החברה, לאחר שהמפתחים מבצעים את האינטגרציה של ה-API של סטיג למערכות החברה, העובדים בשאר המחלקות כבר שולטים במוצר, מבלי שיצטרכו לפנות שוב לאנשי הפיתוח. הטכנולוגיה של סטיג מאפשרת לחברות לא רק לבצע שינויים לטווח ארוך במודל התמחור שלהן, אלא גם להתנסות במודלים שונים לאורך תקופה מסוימת כדי לבחון מה השינוי הכי טוב עבורן. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

החברה מעסיקה כיום 20 עובדים בישראל ובארה"ב. כספי ההשקעה ישמשו לגיוס כוח אדם, האצת השיווק בארה"ב וההתרחבות הגלובלית.

דור ששון, מייסד שותף ומנכ"ל Stigg: "״מערכות בילינג קיימות אינן עומדות כיום בדרישות ובצרכים של חברות B2B SaaS כאשר הן נדרשות לעמוד במגוון רחב של מודלים עסקיים - subscription, consumption, hybrid ועוד. עם הכניסה של AI, יותר ויותר חברות נדרשות לבצע התאמות למודל תמחור מורכב, מבוסס צריכה, וזה לא מתאפשר באמצעות התשתיות הקיימות״.

אטד פלד, שותף בקרן Red Dot Capital Partners: "בליווי חברות הפורטפוליו שלנו, אנחנו רואים ממקור ראשון את האתגר בהתאמת תשתית התימחור שלהן כך שתתמוך במודלים עסקיים חדשים ופיצ'רים מבוססי AI שהן משיקות. מחקר שוק מקיף שערכנו טרם ההשקעה העלה שהטכנולוגיה של Stigg מטפלת בנקודת כאב קריטית שרק הולכת ומתחזקת עם התרחבות השילוב של כלי AI. קצב גידול הלקוחות ושיעור הנטישה האפסי מוכיחים שצוות החברה בנה כלי חיוני לחברות SaaS מתקדמות.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות