Bizzabo קונה את Kilk בתחום המכשור הלביש ב-13.5 מיליון דולר

סכום הרכישה לא פורסם על ידי הצדדים. זו הרכישה הרביעית של Bizzabo בשישה חודשים, כשהחברה מקווה כי הרכישה "תאפשר לגשר על פער איסוף המידע שקיים בכנסים הפיזיים"
 | 
telegram

Bizzabo המפתחת מערכת הפעלה לחוויות בכנסים עסקיים תרכוש את חברת Klik ממונטריאול, בתמורה ל-13.5 מיליון דולר. החברה הנרכשת פיתחה טכנולוגיה לבישה חכמה (smart wearables). 

למעשה, הפיתוח של קליק הוא מכשיר זעיר בגודל של מטבע, המתחבר אל תגי השם של אורחים בכנסים ומאפשר תקשורת דו כיוונית, כולל בקרת כניסה ״ללא מגע״, החלפת פרטי קשר, העברת משובים, איסוף פרטי קשר למציגים ועוד. לקוחותיה של Klik כוללים חברות כמו Airbnb, MIT ועוד.

עוד הסבירה קליק כי הטכנולוגיה תסייע למארגני אירועים למדוד ולהגביר את האינטראקציות בין המשתתפים, המציגים ונותני החסויות במרחב הפיזי. הרכישה תאפשר ל-Bizzabo לחבר את החוויה הפיזית והווירטואלית ולגשר על פער איסוף המידע שקיים בכנסים הפיזיים, טוענים בצד הרוכש.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

״שמנו לעצמנו כמטרה לעצב את מערכת ההפעלה כך שמארגני אירועים יוכלו להתמקד ביצירת חוויות משמעותיות ופרסונליות עבור הלקוחות שלהם - משתתפי האירועים, נותני החסויות, המציגים והדוברים״, אומר ערן בן-שושן, מייסד שותף ומנכ״ל Bizzabo. ״עם הטכנולוגיה החדשנית והצוות המנוסה של Klik אנחנו מאיצים את המרוץ לייצר חזון וסטנדרט חדש לחוויות באירועים מכל הסוגים״.

הצוות של Klik יצטרף ל-Bizzabo במשרדי החברה החדשים שיפתחו במונטריאול, קנדה. זהו המשרד החמישי של ביזאבו לאחר שבשנה האחרונה פתחה משרד בלונדון כדי להרחיב את פעילותה באירופה.  

חברת Kilk מהווה את הרכישה הרביעית של Bizzabo בשישה חודשים, לאחר שרכשה את x.ai, Whalebone, ו-TeeVid בעודה ממשיכה במשימתה להמציא מחדש חווית הכנסים עבור המשתתפים והמארגנים כאחד.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות