חברת הביטוח נקסט אינשורנס תתרחב לתחום ביטוח הרכב

החברה הישראלית שפועלת מקליפורניה תכנס לתחום לאחר שטענה כי בכל שנה נגרמים לתעשייה זו נזקים של מאוד מיליוני דולרים, שחלקם הגדול כלל אינו מכוסה. עוד מאמינה החברה כי תוכל להציע פוליסה במחיר הנמוך בכ-20% מהמקובל בתעשייה
 | 
telegram

חברת הביטוח הדיגיטלי נקסט אינשורנס מדווחת כי תתרחב לתחום ביטוח עסקים לשירותי הרכב ותציע תוכניות ביטוח למוסכים, חנויות לחלקי חילוף, פנצ'ריות, מכונים לשטיפת מכוניות ועסקים נוספים בתעשיית הרכב האמריקאית. נקסט תבטח את העסקים בגין נזקי שריפות, גניבות, תביעות משפטיות, פיצוי עובדים, אחריות מקצועית ונזקים נוספים שקשורים בפעילותם.

לדברי אפי פוקס-לייכטג, סמנכ״ל מוצר בנקסט אינשורנס, הקמת מרכז לשירותי רכב כרוכה בהשקעה של כ-50 אלף דולר, שלרוב מקורם בהלוואות, וזאת בשל עלויות הציוד הגבוהות. אנשי המקצוע לרב מנסים לחסוך ועושים זאת לעיתים תוך ויתור על ביטוח ולקיחת הסיכון על עצמם. חברות הביטוח המסורתיות לרוב מתרחקות מהתחום כך על פי הסמנכ"ל, ובמיוחד בביטוח עסקים צעירים בשל הסיכון שכרוך בפעילותם.

עוד מוסיף ואומר כי מדי שנה נגרמים לתעשייה זו נזקים של מאות מיליוני דולרים, שחלקם הגדול אינו מכוסה. בחברה מאמינים כי הודות לעבודה בפלטפורמות הדיגיטלית אותה היא מבצעת, תוכל האחרונה להציע לבעלי העסקים כיסוי רחב ותשלומים אשר לדברם יהיו נמוכים בכ-20% מהמקובל בתעשייה. עוד נמסר כי יוכלו אלו לרכוש את כל הביטוחים הדרושים להם במקום אחד, במקום לפעול להשיגם מכמה מקומות שונים בנפרד. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

החברה מבטחת כיום 300 אלף עסקים קטנים ברחבי ארה"ב שפועלים ב-1100 תחומים שונים. העסקים מקבלים מספר כיסויי ביטוח בהתאם לאופי פעילותו וזאת באמצעות טכנולוגיות הבינה מלאכותית ולמידת מכונה אותם מתפעלת החברה וזאת למטרת התאמה אישית של תוכניות הביטוח לצרכי הלקוחות. החברה השיקה בתחילת השנה אפליקציה לנייד שמאפשרת ללקוחות לנהל את הכיסוי הביטוחי והתשלומים שלהם, לגשת למסמכי הביטוח וכן לשתף אותם ולהגיש במקרה הצורך תביעות.

החברה הוקמה בשנת 2016 על ידי המנכ"ל גיא גולדשטיין, סמנכ"ל הטכנולוגיות אלון חורי וסמנכ"ל המחקר והפיתוח ניסים טפירו וגייסה מאז הקמתה 881 מיליון דולר לפי שווי שהגיע לכ-4 מיליארד דולר בגיוס האחרון. מטה החברה הוא בפאלו אלטו בקליפורניה. לדברי החברה, היא שילשה את היקף פעילותה בשנה האחרונה והגיעה למכירות שנתי של 650 מיליון דולר, המשקפים קצב של 1.8 מיליון דולר ביום. חלק מהצמיחה נובעת מהסכם שיתוף פעולה עם אמזון ורכישת חברות ביטוח.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות