סוכני הביטוח ממליצים ללקוחות - אל תעברו לביטוח בריאות במסלול משלים שב"ן

כלל ביטוח היא המובילה בשירות בתחום שירותי הבריאות - כך על פי סקר של מעל 900 סוכני ביטוח
 | 
telegram
(1)

בסקר סוכני הביטוח לשנת 2024 של לשכת סוכני הביטוח נמצא כי 63% מהסוכנים ימליצו ללקוחותיהם להישאר במסלול המקורי "מהשקל הראשון". 23% ציינו כי יבחנו כל מקרה לגופו, ו-14% השיבו כי ימליצו לעבור למסלול משלים שב"ן.

על פי הסקר כלל ביטוח היא החברה המובילה בשירות במוצרי ביטוח הבריאות. נשיא לשכת סוכני הביטוח שלמה אייזיק, אמר במקביל לפרסום הדירוג: "חברות הביטוח חייבות להמשיך ולשפר את מדדיהן, במטרה לסייע לסוכנים להמשיך לתת שירות מצוין לקהל המבוטחים".


לשכת סוכני ביטוח ערכה במהלך החודשים יוני-יולי סקר בתחום ביטוחי הבריאות והסיעוד בקרב 924 סוכני ביטוח, באמצעות שאלון מקוון, על ידי מכון שריד. הסקר בחן את שביעות הרצון של סוכני הביטוח מהחברות עמן הם עובדים. מרווח הטעות עמד על כ-3%. במסגרת הסקר ניתנה לסוכנים אפשרות לדרג את כל החברות עמן הם עובדים, ובסה"כ נתקבלו למעלה מ-2000 דירוגים.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

מהתוצאות עולה שהמדדים החשובים ביותר לסוכנים הינם: השירות שהם מקבלים מחברות הביטוח (7.4), זמן הטיפול בתביעות (7), הוגנות סילוק תביעות (6.7), זמינות עובדי ומנהלי החברה (6.1), הימנעות מתחרות בסוכנים (6), הוגנות העמלות (5.6), מערך החיתום בחברה (5.5), היקף רשימת הרופאים בהסדר (5.1), ייחודיות וערך מוסף במוצרי החברה (5.1) ותכנית ההדרכות (4). שוב נמצא כי פרמטר "הוגנות בעמלות" נדחק עמוק בדירוג. נתון זה מוכיח כי מדד ההכנסות אינו מה שמניע את סוכני הביטוח, אלא צורכי המבוטח.

כלל זכתה במקום הראשון בשביעות הרצון בביטוחי הבריאות (3.7 מתוך 5), ולאחריה איילון (3.6) מנורה מבטחים (3.6), הכשרה (3.5), הראל (3.5), מגדל (3.5) והפניקס במקום האחרון (3.3).

כלל הצטיינה גם במדד נכונות הסוכנים להמליץ על החברה (7.3 מתוך 10), ולאחריה איילון (7), מנורה (6.9), הראל (6.9), הכשרה (6.8), מגדל (6.4) והפניקס במקום האחרון (5.9).

בהתייחס לרפורמה בביטוח הבריאות, מרבית הסוכנים (63%) ציינו כי ימליצו ללקוחותיהם להישאר במסלול המקורי "מהשקל הראשון". 23%  ציינו כי יבחנו כל מקרה לגופו, ו-14% השיבו כי ימליצו לעבור למסלול משלים שב"ן.

בקטגוריית שביעות הרצון מחברת השירות, לראשונה נבחנו השנה שתי קטגוריות בנפרד: חברות "פנימיות" (דרך חברות הביטוח) וחברות "חיצוניות" ( ישירות מול סוכן הביטוח).
בקרב החיצוניות המובילה היא מיי דוקטור (4.3), ולאחריה מדיהו (3.6), ומדיקר (3.3).
בקרב הפנימיות:B Well (3.4) ולאחריה femi ( 2.9), ביקור רופא (2.9) וטרגטקר (2.7).

בביטוח נסיעות לחו"ל החברה המובילה בשביעות רצון הסוכנים הינה פספורטכארד (4.6), ולאחריה הראל (4.2), הפניקס (4), מגדל (3.9) וכלל (3.4). מרבית הסוכנים ימליצו על פספורטכארד לביטוח נסיעות לחו"ל (58%) לעומת הראל (22%), הפניקס (8%), כלל (5.2%), מגדל (2.5%) ומנורה (1.7%)

כלל הובילה ב-5 פרמטרים: שירות לסוכן (3.9), זמן טיפול בתביעות (3.9), הוגנות סילוק תביעות (3.7), זמינות עובדי ומנהלי החברה (3.8), ומערך החיתום (3.9).

איילון דורגה ראשונה ב-3 מדדים: יחודיות במוצרי החברה (3.8), הוגנות העמלות (3.7), הימנעות מתחרות בסוכנים (4.1).

מנורה דורגה ראשונה בפרמטר היקף רשימת רופאי ההסדר (3.9). הראל דורגה ראשונה במדד תכנית ההדרכות (3.8).

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הסוכנים מדרגים את חברות הביטוח לפי העמלות השמנות. (ל"ת)
    אבי 13/07/2024 08:39
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות