רמי לוי
צילום: BIZPORTAL
רמי לוי

סוד ההצלחה - התמקדות בלקוח; "הצרכן במרכז; יש לנו 2.5 מיליון לקוחות קבועים"

"הרשת פועלת 45 שנה באותה האסטרטגיה - התמקדות בצרכן. התכנון קדימה: צמיחה בחנויות חדשות, סניפים אוטונומיים, ארנק אלקטרוני, חנויות בערים, סינרגיה עם ישראייר ועוד" 
זיו וולף | (1)
נושאים בכתבה החברות של תל אביב

רמי לוי בעלים ומנכ"ל של הרשת הקמעונאית השנייה בגודלה בארץ מספר בראיון לפרויקט החברות של תל אביב מה הסוד שלו - "הרשת פועלת 45 שנה באותה האסטרטגיה - התמקדות בצרכן. 95% מהלקוחות שלנו הם לקוחות קבועים, מדובר על 2.5 מיליון לקוחות קבועים".

רמי לוי מסביר שהלקוח הוא הסוד הגדול של ההצלחה שלו ואכן - רשת רמי לוי נחשבת כבר שנים רבות, הרשת הזולה ביותר, אבל הסוד של רמי לוי הרבה יותר מורכב: מדובר ברשת שמצליחה להשיג בזכות גיוון הספקים, מחירים טובים יותר ללקוחות, רשת שעובדת עם מטה מאוד רזה ולכן גם יעילה וחסכונית מאוד.

מעבר לכך, היא גם רווחית. למרות המחירים היחסית נמוכים לצרכנים, הרשת מרוויחה בשיעורי רווחיות מעל הממוצע בענף.

לוי גם מדבר על התכנון קדימה: צמיחה בחנויות חדשות, סניפים אוטונומיים, ארנק אלקטרוני, חנויות בערים, סינרגיה עם ישראייר ועוד וגם מספק מסר למשקיעים:

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    YL 17/07/2022 13:45
    הגב לתגובה זו
    תמיד אזכור מהיכן גדל רמי לוי וזה נותן לו נקודות זכות רבות לאומת הסובבים אותו ב ענף המזון ש מנצלים את האזרח עד עפר במקומות שהם ללא מתחרים רמי לוי הביא למהפך בשרות ובמחיר שאפו רמי