סוד ההצלחה - התמקדות בלקוח; "הצרכן במרכז; יש לנו 2.5 מיליון לקוחות קבועים"
רמי לוי בעלים ומנכ"ל של הרשת הקמעונאית השנייה בגודלה בארץ מספר בראיון לפרויקט החברות של תל אביב מה הסוד שלו - "הרשת פועלת 45 שנה באותה האסטרטגיה - התמקדות בצרכן. 95% מהלקוחות שלנו הם לקוחות קבועים, מדובר על 2.5 מיליון לקוחות קבועים".
רמי לוי מסביר שהלקוח הוא הסוד הגדול של ההצלחה שלו ואכן - רשת רמי לוי נחשבת כבר שנים רבות, הרשת הזולה ביותר, אבל הסוד של רמי לוי הרבה יותר מורכב: מדובר ברשת שמצליחה להשיג בזכות גיוון הספקים, מחירים טובים יותר ללקוחות, רשת שעובדת עם מטה מאוד רזה ולכן גם יעילה וחסכונית מאוד.
מעבר לכך, היא גם רווחית. למרות המחירים היחסית נמוכים לצרכנים, הרשת מרוויחה בשיעורי רווחיות מעל הממוצע בענף.
לוי גם מדבר על התכנון קדימה: צמיחה בחנויות חדשות, סניפים אוטונומיים, ארנק אלקטרוני, חנויות בערים, סינרגיה עם ישראייר ועוד וגם מספק מסר למשקיעים:
- 1.YL 17/07/2022 13:45הגב לתגובה זותמיד אזכור מהיכן גדל רמי לוי וזה נותן לו נקודות זכות רבות לאומת הסובבים אותו ב ענף המזון ש מנצלים את האזרח עד עפר במקומות שהם ללא מתחרים רמי לוי הביא למהפך בשרות ובמחיר שאפו רמי