פתיחת שנה בשטרן אריאלי: חטיבת הצרכנות עושה-אין צ'ק ל-3 תקציבים

3 הלקוחות החדשים שהשתלבו במשרד הם יבואנית ומשווקת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה, ראלקו, קונדיטוריית לחמי וחברת התזונה-דיאטה הרבלייף
דפנה פלס | (2)

3 תקציבי יח"צ טריים התקבלו באחרונה במשרד שטרן אריאלי - כך נודע לאייס. שלושת הלקוחות החדשים הם קבוצת ראלקו, קונדיטוריית לחמי וחברת התזונה הרבלייף.

עוד נודע כי שלושת התיקים ינוהלו כולם בחטיבת הצרכנות והלייף סטייל של המשרד, שבין היתר מטפלת במותגים מקבוצת פרוקטור אנד גמבל, במותגי תאגיד קראפט ובמותגיה של חברת האופנה הצרפתית לואי ויטון.

על הלקוחות עצמם: ראלקו מייבאת ומשווקת מוצרי חשמל ואלקטרוניקה של 2 יצרניות בינלאומיות - SHARP ו- ZANUSSI. לחמי, שכבר היתה למותג ידוע, מייצרת מאפים מתוקים ומנהלת ענף יצוא שפועל תחת מותג Elsa's Story. לבסוף, כאמור, ישנה הרבלייף; זו מייצרת תוספי תזונה, לרבות כאלה שמיועדים לעוסקים בספורט, מוצרים לניהול דיאטה ועוד ומשווקת את תפוקתה ב-80 מדינות.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אחלה משרד 18/01/2012 17:43
    הגב לתגובה זו
    אנשים טובים, אווירה נעימה. זה מה שחשוב.
  • 1.
    גאים בכם וגאים להיות איתכם....... (ל"ת)
    וראייטי 18/01/2012 11:56
    הגב לתגובה זו