הבוטיק במתיחת פנים: 'פירמה' השלימה מהלך מיתוג מחדש למוצרי galilee's
'פירמה' השלימה בימים אלה מהלך מיתוג מחדש של galilee's - מוצרי בוטיק מהגליל. המהלך כלל הגדרת קונספט עיצובי חדש לחנויות ולמוצרי המותג, המהווה בית גידול ליצרני בוטיק מהגליל ומקדם את תוצרתם בארץ ובעולם. המותג המחודש פועל במגוון תחומים של מזון, קוסמטיקה ואומנות.
'פירמה' הוקמה בשנת 2004 על-ידי דורון גולדנברג ואלעד משען. החברה בבעלותם היא מהשחקנים המובילים בשוק חברות המיתוג יחד עם OPEN וברוך נאה. השניים עומדים בראש אחת החברות הגדולות בישראל בתחום המיתוג ואחראיים למיתוג של חברות, ארגונים ומותגים רבים ומובילים, ביניהם: Kika, Kinley, Nestea, twentyfourseven, בנק לאומי ועוד.
לדברי דורון גולדנברג ואלעד משען, מנכ"לים משותפים ובעלי 'פירמה': "במסגרת המיתוג מחדש, תחת ערכים של חוויה גלילית, יצירה אנושית, חזרה למקורות, אמת ואהבה, הוגדרה הבטחת מותג מחודשת - "באהבה מאנשי הגליל".
- 3.יעל מור 15/02/2012 19:05הגב לתגובה זואני מכירה את מוצרי גליליס דרך הסניף שלהם בכיכר השעון ביפו,לרוב אני רוכשת אותם כמתנות ובאחרונה אני מבצעת שם קניות לבייתי, מומלץ ביותרחליטות התה וכן מימרחי השקד , והדבש המיוחד,תודה
- 2.הם בטוח לא עשו את המיתוג של לאומי,קיקה ונסטלה (ל"ת)אבי 15/02/2012 15:26הגב לתגובה זו
- 1.מיתוג זה כמו פרסום למפגרים (ל"ת)איש יח"צ 14/02/2012 22:35הגב לתגובה זו
- במקרה פה זה סתם מכוער (ל"ת)חיים 15/02/2012 13:29הגב לתגובה זו