אופל מציגה עולם שבו גברים יולדים וקוקה קולה מחלקת פחיות רק לזוגות אוהבים
TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום מסביב לעולם. עוד במדור: סדרת הסרטים ל'מטומטמים' של KAYAK ונייקי מביאה את הבשורה החדשה
אסא שפירא span > a > | 
מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: אופל במהלך דיגיטאלי, קוקה קולה, נייקי, HULU ו-KAYAK.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן
NEW BABY
אופל במהלך דיגיטאלי חכם להשקת ה- ASTRA GTC החדשה. לטובת ההשקה היא יוצאת עם 5 סרטים קצרים באינטרנט (Webisodes) שמציגים את ה-ASTRA בתור החלום האולטימיטבי של גברים, המהלך נשען על אנלוגיה פשוטה ומצחיקה, שהציפייה של גברים לרכב כמו ה-ASTRA היא לא פחותה מאשר הציפייה של נשים לילד ראשון. עוד מהלך שמוכיח ששלושים שניות בטלוויזיה זה כבר לא מספיק למותגים כדי לספר את הסיפור שלהם. היום, בכדי לייצר מהלך חזק שידברו עליו, כולם מבינים שחייבים לפרוץ את גבולות הברייק עם יצירה של עוד ועוד תכנים חכמים ורלוונטיים למותג שפשוט כיף לראות שוב ושוב.
KISS
לקראת יום האהבה יצאו קוקה קולה במהלך ייחודי שחייבים לראות. במקום לעלות בעוד פרסומת דביקה לחג גם קוקה קולה מבינים שכדאי לעשות משהו אחר ושונה. מהלך חכם יותר שמייצר מעורבות עמוקה למותג ולמסריו. לשם כך הם יצרו לקראת החג מכונת משקאות חדשנית שמחלקת זוג פחיות לאנשים שיוכיחו שהם אכן זוג מאוהב מול המכונה. וכן, נשיקה או חיבוק הספיקו לכל מי שמוחם לקח אותם למחוזות הזויים...
NIKE PLUS
צריך עזרה באימונים? תחת הבטחת המותג הגדולה של NIKE "עוזרים לך לנצח" ממשיכים ב-NIKE למצוא כל פעם דרכים חדשות לקיים את ההבטחה הגדולה הזו לצרכנים שלהן. והפעם הם לוקחים את שילוב הפעולה בין הנעליים שלהם לסמארטפונים כדי לייצר "עוזר אישי" שמאפשר לכל אחד מאתנו לעקוב אחר ההתקדמות שלו היכולות שלו כשחקן כדורסל בכל פרמטר אפשרי.
BRAIN POWER
HULU ממשיכים לפרסום את HULU PLUS (בהמשך לקו שהשיקו בסופרבול) ועולים היום בזמן האוסקר עם קמפיין המשך לחיזוק המסר, מהלך חכם שלא רק נשען, אלא ממש חוגג את התובנה שלצפות ביותר טלוויזה מועך לכם את המוח. תיהנו!
Bright man
הידעתם, למצוא טיסה זולה לא דורש יכולת שכלית גבוהה! kayak מנוע החיפוש לטיסות ממשיך לרענן את הפרסום שלו בצורה בולטת על מנת להמשיך ולמצב עצמו כמנוע הכי חכם והכי פשוט בזירה, מנוע שכל אחד יכול למצוא בו את מה שהוא צריך (ובנינו, כל מי שמחפש במקום אחר הוא כנראה מטומטם).
ניהול המדור על ידי אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.ואני שואל את אותה השאלהאנונימי 26/02/2012 23:20הגב לתגובה זו0 0מתי לעזאזל אצלנו מתי?????סגור
-
2.למרות שלרוב לא מפרגנים פה - סחתיין (ל"ת)אנונימי 26/02/2012 18:27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.ASTRA ענק!!!!!!!!!!!!!אנונימי 26/02/2012 15:03הגב לתגובה זו0 0איך לא עשיתי את זה קודם :(סגור