HOT סוגרת שנה חזקה: הפשרה עם אקו"ם סידרה רווח רבעוני של 125 מ' ש'
HOT ממשיכה לשפר את תוצאותיה הכספיות: חברת הכבלים פרסמה היום (יום ד') את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי של 2011 ולשנה כולה.
החברה שבשליטת איש העסקים פטריק דרהי, השלימה ברבעון הרביעי את רכישתה של חברת מירס. את השנה החולפת חתמה החברה עם רווח של 341 מיליון שקל, זאת לעומת 106 מיליון שקל בשנת 2010.
הרבעון הרביעי של החברה היה חיובי עבור הוט וכלל רווח של 125 מיליון שקל. ברבעון זה רשמה החברה הכנסות חד פעמיות של 119 מיליון שקל הנובע ברובו מהסדר הפשרה מול אקו"ם. תוצאותיה של חברת הסלולר מירס גרעו כ-42 מיליון שקל מהשורה התחתונה.
בשנת 2011 כולה גדלו המכירות של HOT ב-3.7% והסתכמו ב-3.37 מיליארד שקל. בחברה מסבירים זאת בגידול ממגזר הטלוויזיה בכבלים, מתשתיות האינטרנט ותרומתה של חברת מירס. בטלפון הקווי הציגה החברה ירידה בהכנסות כתוצאה מהפחתת דמי הקישוריות.
נכון לסוף 2011 לחברת HOT ישנם 891 אלף מנויי טלוויזיה, גידול של 1,600 ביחס לסוף ספטמבר ו-768 אלף מנויי אינטרנט המהווים גידול של 5,000 מנויים ביחס לרבעון הקודם. בתחום הטלפון הקווי גייסה החברה כ-5,000 מנויים ברבעון ופעילותה של מירס כללה 444 אלף קווי טלפון.
סטלה הנדלר, יו"ר קבוצת הוט: "התוצאות העסקיות של הקבוצה מבטאות את הדרך המשמעותית שעברה הוט בחיזוק פעילות הליבה שלה, תוך מיצובה כקבוצה המגבירה את התחרותיות בענף. החברה ממשיכה את התהליך המאסיבי לשדרוג התשתיות הנייחות, את הקמת רשת הסיבים האופטיים, ואת ההקמה והפריסה של הרשת הסלולרית החדשה".
מנכ"ל HOT הרצל עוזר, מסר: "התוצאות החזקות משקפות את עוצמתו של המותג HOT, שעבר מהפך בשנים האחרונות, וכיום הוא מבטא נכונה את הבולטות השירותית, השיווקית והטכנולוגית של הקבוצה. למרות שאנו רואים ירידה בפרמטרים המקרו כלכליים במשק, וכן במצב הרוח הצרכני, כפי שזה משתקף בכלל הענף, אין ספק כי הוט מגיעה לתקופה זו מוכנה, ועם הצעות ערך משופרות ואטרקטיביות עבור ציבור הצרכנים".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.אזהרה לכל מי שרוצה להתנייד להוט מובייליעקב רוח 30/05/2012 16:37הגב לתגובה זו0 0לפני למעלה משבוע בתאריך: 21.5.2012 הגשתי בקשה בדוכן של הוט בגרנד קניון להתנייד מחברת פלאפון מס' 050-4321819 לחברת הוט מובייל. נאמר לי שהניוד יתבצע תוך 3 שעות. בוצע ניוד לקוי. אני מנותק כבר למעלה משבוע. גם מפלאפון וגם מהוט מובייל. ההמתנה לשרות לקוחות למעלה משעה. כל הזמן אומרים לי שזה בטיפול. הייתי בתחנת שרות בחוצות המפרץ ביום שישי בבוקר אצל מנהל השרות שרון. הבטיח לי שיטפל בבעיה באופן אישי. לא קרה כלום מאז. אני עדיין מנותק. מבירור שעשיתי יש עוד רבים במצב הזה ולא מצליחים להתגבר על התקלה. הם טוענים שאמנם הקו נוייד אך משום מה מנותק. נגרם לי נזק כבד. אני מנותק מכולם. למעלה משבוע. אודה לך אם תעזור לי לפתור את הבעיה. אין למי לפנות. אתה התקוה האחרונה. לפני הגשת תביעת נזיקין. בברכה יעקב רוח טלפון: 04-8321819 נייד: 050-4321819סגור