הייניקן בדקה וצילמה: איך תגיבו אם גביע ה-Champions יחכה לכם בחדר המלון?
מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במקבץ משובח וגדוש בדברים טובים: הייניקן, AXE, וודקה אבסולוט, SKITLLES ו'יום מעשים טובים'.
אורח מפתיע הייניקן במהלך ויראלי לקראת התקדמות עונת ליגת האלופות, מביאים אורח מפתיע לחדרים של אוהדי כדורגל בכל רחבי אירופה. מה שחשוב לראות כאן הוא ביטוי של תפיסת העולם של המותג הייניקן - לא רק להתעסק בלתקשר דברים שחשובים למותג לומר לצרכנים שלו על עצמו אלא בעיקר הרצון שלו להתחבר כמותג לנושאים שחשובים לצרכנים שלו. מה קרה להם? AXE במהלך חדש ומפתיע להשקת ג'ל רחצה מבית BBH לונדון, מעתה AXE לא רק עוזר לך להשיג בחורות אלא גם עוזר לך להתמודד איתן אחרי שהן הופכות לחברות שלך, המותג הסקסיסטי שעזר לנו לכבוש נשים במהלך השנים לפתע הופך כלי עזר בהתמודדות היום יומית שלנו עם השריטות השונות של הבחורות אותן אנחנו רוצים. מהלך לא צפוי ברמה האסטרטגית של מותג ששמר על קו עקבי במשך שנים ולפתע מחליט לעשות שינוי כיוון דרסטי. האם השינוי הוא לטובה? האם הגדלת הפנייה משוק הרווקים לשוק הרחב יותר של גברים שנמצאים גם בזוגיות יתרום למותג או שאולי יהרוס רק את המיקוד הפשוט שלו עד כה...ימים יגידו
סוריאליזם אבסולוטי המותג אבסולוט שצמח מחיבור לעולם האומנות מביא לנו יצירה חדשה, פרי שיתוף פעולה משרד הפרסום שלהם TBWA , סרטון שמעביר תמונת עולם דיסטופית סוריאליסטית מעוותת עטופה במוזיקת טראנס הזויה שמטרתה לייצר עניין סביב המותג והקוקטייל GREYHOUND . המוזיקה מבית היוצר של Swedish House mafia בבכורה עולמית אינטרנטית מושכת מיליונים והופכת את הקליפ הזה במהרה לתופעה ויראלית שלא ניתן לחמוק ממנה לגעת בקשת וענן מהלך המשך של SKITLLES לרעיון חמוד וקטן, שימוש יוצא דופן בסרטים ברשת ליצירת ENGAGMENT קצת הזוי עם הצופים וליצירת חוויה זכירה שתמשיך הרבה אחרי...
לשלם במעשים מהלך מעניין ויצירתי בדנמרק לקראת "יום למעשים טובים" של אנטון ברג. השקה של חנות שוקולד ליום אחד בלבד בה לא ניתן לשלם בכסף. רק התחייבות של הצרכנים (אותם הם מעלים בחנות לפייסבוק לקיר שלהם) לבצע מעשים טובים תאפשר להם ליהנות מחפיסת שוקולד ללא עלות. העיקרון פשוט - כגודל ההתחייבות לקיים מעשה טוב גודל חפיסת השוקולד אותה תקבל.
ניהול המדור על ידי אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
- 3.25/03/2012 17:04הגב לתגובה זושינוי זה לא תמיד לטובה, מותג שהיה חד הופך למבולבל. איך זה יכול להיות טוב?
- 25/03/2012 17:47הגב לתגובה זוהיעני מיקוד חד שיש למותג מתחיל לחזור על עצמו ומאבד בדרך את הקש של הקהל.בוא נגיד שהם לא משנים את הקו עכשיו אלא בעוד שנה או אפילו שנתיים, עדיין הדרך בה הם החרו אולי כמעבר, סוג של תחנת ביניים היא אחלה של כיוון
- 25/03/2012 19:25יש מותגים שלא משנים כיוון שנים והם בסדר גמור: אבסולוט מארלברו AVIS
- 2.25/03/2012 16:33הגב לתגובה זונשבר הז**** מהמלאכיות וכל החרא הזה. הקונספט החדש מעולה!
- 1.25/03/2012 15:56הגב לתגובה זו:(