קבלו את הקמפיין ברחוב החלונות האדומים שיוצא נגד הניצול בתעשיית המין

TOP5 דיגיטלי של אייס וראובני פרידן, מביא לכם את הדברים החמים בעולם. כיצד מחפשים עובדים בסאצ'י & סאצ'י, ואיך מקדמת פפסי את התרבות הצ'כית
 | 
telegram
(2)

TOP5 דיגיטלי של אייס וראובני פרידן מציג לכם את 5 מהלכי הפרסום הבולטים מסביב לעולם, בגזרת הדיגיטל. השבוע במדור: הצעירות שרוקדות בתאי הצפייה ברחוב החלונות האדומים, מה פפסי עושה למען התרבות הצ'כית, וגם על ביטוח, אהבה נוסח נייקי, וכיצד מחפשים בסאצ'י & סאצ'י לונדון עובדים.

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן


DANCE DANCE BABY
מהלך גרילה ייחודי ברחובות אמסטרדם שגורם לכולנו לעצור ולחשוב לרגע...



REFRESH
פעם שאלתם את עצמכם מה היה קורה אם היו מחליטים לעצב מחדש את סמלי המדינה כמו הדגל של ישראל או 'המנורה'? כחלק מקמפיין REFRESH YOUR WORLD, יצאו בפפסי למהלך מעניין בו ביקשו מ-20 אמנים בצ'כיה לצייר מחדש ציורים שמהווים נכס צאן ברזל בתרבות הצ'כית - ציורים שחשיבותם לא פחות גדולה משל סמלי הלאום שלהם. דרך מעניינת של המותג לחבר עצמו ואת סיפור המותג שלו לתרבות המקומית. המהלך יוצר הדופן זכה לתהודה אדירה, סיקור נרחב בתקשורת הצ'כית, ולאחד מהקמפיינים המדוברים בצ'כיה בשנים האחרונות.



RUN CROSS COUNTRY
מה אתם הייתם מוכנים לעשות בשביל אהבה? נייקי בקמפיין חדש, מציעה לכם לרוץ ולרוץ חזק! קמפיין קטן הנשען על תובנה פשוטה ש"אנשים מוכנים לעשות דברים הזויים בשביל אהבה", מעביר את רוח המותג של המוכנות לעבוד קשה, להקריב, להתאמץ כדי להגיע למה שאתם באמת רוצים, אפילו עם זה לרוץ יבשת שלמה.



DON’T STOP
קמפיין חדש של STATE INSURENCE מעביר את הרעיון הפשוט והחכם שלקוחות של החברה מרגישים בטחון ונוחות אפילו לנוכח אסון כבד שנופל עליהם - כי ברגעים הקשים באמת בחיים טוב שיש ביטוח של STATE INSURANCE. הפרסומת בעיבוד מחדש של הלהיט BREAK MY STRIDE מעבירה בצורה מחויכת את התחושה שעם הגיבוי המהיר של חברת הביטוח כל אחד שאסון נופל עליו יוכל בקלילות לחזור לחייו הרגילים, בלי מעצורים ומכשולים.



NAKED AMBITION
מה עושים בסאצ'י & סאצ'י בלונדון כשמחפשים במאים חדשים לפרסומות שלהם? סרט ויראלי קצר ויוצא דופן קורא לבמאים ברחבי אנגליה להגיש מועמדותם ל-NEW DIRECORS SHOWCASE 2012. הסרט מציג את דמותו כריס פאלמר, במאי מוכשר, "קצת מחוץ לתעשיית הפרסום" שיודע בדיוק מה שהוא רוצה מהשחקנים שלו ומההפקה שלו, הסרט שמראה לכולם שיכולת והשראה יש להמון במאים, שרק ממתינים להם בסאצ'י & סאצ'י שיקחו אותם למקום חדש ומעניין.



המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דוגרי, הקמפיין של סאצי רק מוכיח שכשאין
    אנונימי 08/04/2012 18:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רעיון שווה אז תמיד כדאי לשים ציצי
    סגור
  • 1.
    המהלך בחלונות האדומים אדיר!!! (ל"ת)
    אנונימי 08/04/2012 18:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות