הקוריאנים מציגים - מהלך QR CODE גאוני; ופרזנטור מפתיע לשירות מזג אוויר

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. עוד במדור: איזה מותג רכב שילם על פרסומת בת דקה בפריים טיים בלי לשים לוגו
 | 
telegram
(2)

TOP5 דיגיטלי של אייס וראובני פרידן עם חמשת מהלכי הפרסום הבולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: פורד, TETLEY, רשת השיווק הקוריאנית סאני, אבסולוט וודקה ו-WEATHER.COM



* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן


NO LOGO
לפרסם בפריים טיים במשך דקה מבלי לשים לוגו? בפורד שאלו את עצמם שאלה פשוטה, מה הייתם חושבים על הרכבים שלהם אם הם לא היו שמים את הלוגו שלהם עליהם. מהלך אמיץ שרוצה לתת לרכבים של פורד לדבר בעד עצמם, בלי הפילטרים שכולנו מחזיקים על המותג פורד. דרך פשוטה שבה המותג יוכל לייצר קשב אמיתי לחדשנות שלו ולאופן בו הרכבים שלו הולכים באמת צעד אחד קדימה לפני כולם.



אין בריף משעמם
מה קורה כש-TETLEY יוצאים במהלך שנשען על הבטחה מאוד בסיסית בעולם התה "לשתות תה זה לקחת הפסקה למען עצמך"? אחת מהאמרות כנף שאני הכי אוהב בעולם הפרסום היא "אין בריף משעמם יש רק פרסומאי משעמם". לא פעם אנו נדרשים כפרסומאים לזירות בהם ההבטחה המוצרית הבסיסית איננה פורצת דרך, ועדיין היכולת של פרסומאים למצוא זווית חדשה ומרעננת לספר את הסיפור שלה לא מפסיקה להפתיע אותי מחדש...



איפה השמש?
לאחרונה אנחנו מוצפים במהלכים שמשתמשים ב-QR CODE כדי לתחזק את השיחה עם הלקוחות שלנו מעבר לפרסום במדיות הקונבנציונאליות. נראה שיותר ויותר חברות מצליחות למנף את הפוטנציאל שטמון בכל שלכל אחד מאתנו יש סמארטפון בכיס כדי לייצר מהלכים שיווקיים אפקטיביים שמביאים לתוצאות אמת בקופות.

כך לדוגמא מהלך חדשני של חברת סאני הקוריאנית לקח את השימוש בQR CODE צעד אחד קדימה כדי לפתור את הבעיה הכי גדולה של הרשת שלהם - שאנשים לא קונים ברשת שלה בין 12:00 ל1:00 בצהריים. מה הם עשו? יצרו שעון שמש שמייצר בשעה 12:00 QR CODE שנותן הנחות משמעותיות למי שירכוש ברשת באותם שעות.



IN AN ABSULT WORLD
אם הייתם יכולים לעשות כל גרפיטי שהייתם רוצים, בלי גבולות, בלי חסמים, בלי חשש להיתפס על ידי השוטרים איזה אומנות הייתם יוצרים? רעיון שעלה בתחרות סטודנטים לקראת Future Lions 2012 עבור המותג וודקה אבסולוט ממשיך את הקו של החיבור שלו לעולם האומנות שנמשך מזה עשרות שנים במהלך חדשני ומעורר השראה. יצירה של כלי המאפשר לכל אחד מאתנו לעצב את עולמנו בעזרת כלי עיצוב חדשני המתממשק עם STREET VIEW של GOOLE



ה- פרזנטור
WEATHER.COM במהלך חדש משתמשים בפרזנטור חדש ומוכר..."אלוהים" להשקת כלי מבוסס מיקום, של שירות תחזית מזג אויר בהתאמה אישית.
נראה שיש פה הזדמנות לדבר מעט על התחום של בחירת פרזנטורים בעולם הפרסום.

באופן כללי הבחירה בפרזנטור על ידי מותגים איננה מקרית, בחירה בפרזנטור טוב נשענת על מספר מרכיבים חשובים 1.מוכרות - כמה מכירים את הדמות/שחקן ? 2.רלוונטיות - באיזה מידה הוא רלוונטי לתחום של המותג?
3.הערכה בתחום - באיזה מידה הציבור מעריך אותו ומייחס לו הערכה בתחום? ו-4. בידול - האם הוא דמות ייחודית ומבודלת מול התחרות? כל אחד מהפרמטרים תורם להצלחה של חיבור בין פרזנטור למותג אותו הוא מפרסם ומייצר שיתוף פעולה איכותי.

ואלוהים? למה לבחור באלוהים אתם שואלים, אלוהים בהחלט מוכר על ידי מרבית הציבור, הוא כמובן מאוד רלוונטי לתחום של שליטה על מזג אוויר, מאוד מוערך בשל יכולותו להשפיע על מזג האוויר ובהחלט מבודל (ותודה בכך לאמונה המונותיאיסטית). ובואו לא נשכח שהוא מוכן לעשות את העבודה בהתנדבות, לא בחירה רעה בכלל...



המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מעולה . אחלה כיסוי
    יניר אלתר 07/05/2012 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם כתוב מענין וגם מכסה מספר תחומים . סחטיין
    סגור
  • 1.
    כתבה מצוינת
    יואב 07/05/2012 08:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אח של הכותב,וזה היה פשוט כתבה מצויינת
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות