רשת H&M שוב הסתבכה בגלל פרסומת, ונאלצה לפרסם התנצלות - צפו במודעה

הארגונים השבדים שפעילים בתחום המודעות לסרטן לא ממש אהבו את הפרסומת האחרונה של ענקית האופנה, שנאלצה להתנצל
 | 
telegram
(2)

חודשים ספורים אחרי שענקית ההלבשה השבדית H&M עמדה תחת מתקפה בשל "שיכפול דוגמניות", הנה היא שוב מסתבכת והפעם בגלל "דוגמנית מטוגנת".

בקמפיין החדש רואים את הדוגמנית Isabeli Fontana מדגמנת בגדי ים כאשר היא שזופה באופן מוגזם, ממש צבע ברונזה. היו אלה הארגונים השבדים שפעילים בתחום המודעות לסרטן שהקימו ראשונים את קול הצעקה. "בכל שנה ושנה, יותר אנשים בשבדיה מתים מסרטן העור מאשר מתאונות דרכים והסיבה העיקרית היא חשיפת יתר לשמש. פרסומת שכאלו גורמות לכך שיותר אנשים ימותו מסרטן העור", כך נכתב ע"י אחד מאותם ארגונים בטור דעה חריף המבקר את המודעה של H&M.

תגובת רשת האופנה לא איחרה לבוא - "אנחנו מתנצלים אם קמפיין בגדי הים האחרון שלנו גרם צער למישהו. זו לא הייתה המטרה שלנו להציג אידיאל יופי כלשהו או לעודד התנהגויות מסוכנות." ברשת הוסיפו כי למדנו את הרשמים שהציפו הצופים וננהל על כך דיון פנימי לקראת הקמפיינים הבאים".



ובהקשר דומה מהחודש האחרון (אבל לא ישיר...):

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קנס מגיע להם (ל"ת)
    דנה 13/05/2012 16:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נראית נורא (ל"ת)
    יעל 13/05/2012 16:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות