אחרי ברסה יש לו זמן: פפ גווארדיולה מחפש את כוכבי המחר - עבור 'נייקי'

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. עוד במדור: שברולט עם מהלך חכם לשיווק מכוניות, ועיתון רוסי מלמד איך לנקום
 | 
telegram
(1)

TOP5 דיגיטלי של אייס וראובני פרידן עם חמשת מהלכי הפרסום הבולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: שברולט, אפליקציית החנייה המרגיזה, ABTO, נייקי וניסן LEAF.



* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן


שברולט הצילו אותי
"מתי אתם בכלל שוקלים להחליף רכב?" - על רקע השאלה הזו יצאו לאחרונה בשברולט במהלך חכם במיוחד לשיווק המכוניות שלהם ברגע הכי נכון. ההבנה של הצוות של שברולט כי הרגע בו אנחנו שוקלים ברצינות החלפת רכב הוא הזמן של תקלה, כשהרכב שלנו נתקע באמצע הדרך הוביל לאחד המהלכים הפרסומיים המבריקים של השנה האחרונה.


אז מה יש ללמוד מהמהלך של שברולט? מהלך פרסום אפקטיבי מחייב שילוב בין מספר מרכיבים:
1. לפגוש את הצרכן הנכון - שכן, אין טעם לדבר עם אנשים שהנושא לא חשוב להם.
2. בזמן הנכון עבורו - כדי שיהיה פתוח להקשיב ולא יהיה עסוק בדברים אחרים.
3. ועם המסר הנכון - לא כל מסר עושה את העבודה.

איך אתה מעז לחנות שם?
עוד פעם סליברטאי עאלק חנה מול בית הקפה האהוב שלכם או שהשכן מלמטה החליט שזה הגיוני לשים את ה-4*4 מול הכניסה לבניין. מעכשיו אפשר לנקום! עיתון בשם THE VILLAGE ברוסיה החליט שהוא יוצא כנגד התופעה של "חנייה מרגיזה", אפליקציה ייעודית שמטרתה להחזיר את הבושה. מהלך מעניין של עיתון ללקיחת בעלות על נושא, העלאתו לסדר היום וטיפול בו.


העיקר שתתרום
ABTO בסרט מרהיב שמתחבר לתובנה פשוטה וחכמה: זה לא משנה במה אתה מאמין בין עם זה אלוהים, בודהה, ישו, מוחמד או גאנש, בסוף הגוף שלך יישאר כאן אחרי מותך, זה רק הנפש שלך (אם אתה מאמין שהיא קיימת) שתמשיך לשלב הבא, אז למה לא לתרום איברים?


הם רעבים והם בדרך
מזה חודשים שנייקי מחפשת את הכוכבים הבאים של עולם הכדורגל (פרויקט CHANCE), ושולחת סקאוטס לכל רחבי תבל כדי למצוא את הכישרונות הכי טובים והכי רעבים, 100 שחקנים צעירים שעומדים לכבוש את עולם הכדורגל של המחר. ועכשיו בסרט אפי חדש הזמן של הכוכבים שהם מצאו הגיע!






ברוכים הבאים לעולם החדש
ניסן LEAF במייצג אומנותי בסידני מציגה "עולם ללא דלק", דרך מעניינת למותג להוביל שינוי תרבותי, תפיסת עולם. לא רק לדבר על שינוי אותו היא מקדמת אלא ממש להמחיש ולהציג אותו בדרכים חדשות ויצירתיות.


המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני רשמית מכור למדור (ל"ת)
    אנונימי 20/05/2012 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות